Damn You Manual Carr Youu!!!

  • 7
Ini ada kisah gua. Yang terkandas di Kuantan. Bukan sebab gua tak suka Kuantan. Kan gua suka Kuantan. Cuma gua tak suka korbankan Anual Leave gua yang tak seberapa tu, atas kelemahan gua.

Sepatutnya gua dan Nuar balik ke KL macam biasalah. Hari Ahad. Tapi Ahad pagi Nuar tiba-tiba gigil satu badan pula. Berkelubung aje kasi berkuap peluh. Tak larat langsung. Adoi!!

Kereta Nuar pulak tu manual plak tu. Kembara plak tu. Tinggi plak tu. Dan gua tak reti nak drive manual plak tu.

Gua terkandas di Kuantan. Tunggu Nuar baik daripada demam. There goes my Monday.

Ini yang buat gua rasa:

1. Seperti nak tukar kereta Nuar jadi Auto.
2. Susah sket dan perlu effort lebih, BELAJAR SEMULA DRIVE KERETA MANUAL!!!

Gua rasa opsyen 2, sebab aku nak rumah sendiri. Tapi yang nombor 1 pun ok juga (ehem.. ehemm).

7 comments:

Amyz! said...

blaja manual balik. series. senang. tak cost u anything (kalau tukar auto, kena ada cost~)
series. senang. aku bagi semangat ni. ;-)

Pianza said...

beb..beli rumah dulu..skang umah makin mahal...

sinaganaga said...

kat kuantan takde lrt?

{ nettbiru } said...

manual la best. boleh drift. ekkekek.

zonaku said...

hehehe.... manual best bila jalan jauh....

Angah said...

mula2 belajau manual balik, lepas tu beli rumah, lepas tu beli keter auto.. ikut urutan tu la..

balik kuantan singgah rumah aku occay.. sila bawa kek butter itu.

fareesha79 said...

aku pun kena belajar balik manual.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers