Diari Bakal Ibu: Plug extension (Perempuan mengandung yang garang)

  • 12
En.Suami belikan plug extension Pen_sonic supaya aku tak susah-susah nak bongkok masa pasang plug yang praktically diletakkan dibahagian bawah kaki cubicle ofis ni.

Seksa ok. Nak membongkok dalam keadaan pregnant ni.

Sangat mudah sekali bila extension tu ada di sebelah kiri aku setiap hari. Mudah utk aku pasang power cable untuk notebook aku.

Tapi pagi ni extension aku dah hilang. Ada mangkok mana yang igt tu harta awam dan ambil suka-suka hati guna macam tu barang mak bapak dia sendiri.

Oitss.. menganiayai perempuan mengandung tu berdosaaaaaaaaaaaaaaaaa.... masuk nerakaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Sial!!

12 comments:

Amyz! said...

takpe.. garang2 pun comelll.... hikhik..

cik puan daun said...

amyz: kalau aku garang sangat tak comel.. ahahah.. :P

Shukri said...

tulih nama ko kat extension tuh..mcm aku buat kat extension aku kat opis... baru x hilang

rudy bluehikari said...

heppppp...pompuan ngandongs tak boleh jerit syialll syiaalll, nanti kenan. ekekekekeekeke...

dengo tu amyzzz org yg nak kawen ujung mggu neh... [tgh bygkan amyz tgh memboyot] hahahahahaaa

Layla Haq said...

hype...baby dengar mamanya cakap kasar. tak baek tau.

Banyakkan sabar. Nanti insyaAllah, baby pun tak banyak ragam dan karenah. Senang nak jaga.

Ili Khalil said...

Cik Puan, garangnye wakakakakakakkaka.

cik puan daun said...

neo: aku ni ada perangai pelik tak suka nak kotorkan or conteng bebarang aku... tapi aku akan find other way to tag the extension.. :)

rudy: ahahahaa.. aku tak jerit syial syial.. aku hanya taip sial aje.. ahahaha.. luahan perasaan la namanyaa..

bayan: thanks.. aku just being true with my feeling.. :P yaaa.. just nak vent out...

ili: ahahaha.. hanya kau yang mampu memahami sakit jiwaku ini.. LOL

sinaganaga said...

masa ngandung tak baik maki2 - nanti anak ngikut. :)

K.H said...

Err.. kalau tulis hak milik sendiri pun tak beri kesan, boleh cuba tulis hak milik perempuan mengandung.

Kalau si pengambil boleh datang kesian.

Pnut said...

kalau tut pokok mangga sal sila tut utk akak sekalik...
pokok mangga kat umah sal mmg terbukti mmg sadap...

dua udah rasa...
errkkk adakah sal memberi mangga dari pokok yang sama???

nakkkkkkkkkkkk\

lovers-sinners said...

weh smlm pun brg2 aku hilang kat office!pokemon betul!

-yazi-

Yana Ismail said...

alaahai..kasihannye..hmm sapolah yang amek extension tu..mau kena cekik ni ;P

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers