Maskara 12 - Balak Malaya

  • 3
Maskara kali ini 'keren banget'. Walaupun crowd tak berapa ramai, aku sangat enjoice and the unborn plak dok bergendang dendang dalam perut.

Persembahan dari Rafix sangat mantap. Sungguh mengujakan tengok live performance. ND pun walaupun menyanyi pendek-pendek berjaya menghiburkan aku and the unborn. Reez plak sangat sweetnya, aku harap aku ada 1% talent utk main gitar macam dorang. *Teruskan berangan*

Matjan.. apa yang patut aku cakap.. you suck!!!! ahahaaha.. sebenarnya very informatif..cumanya panjang sangat buat baby aku tido dan aku hampir-hampir tertido. Bila ditanya selepas maskara, mat jan cuma menjawab "Aku bajet 10 minit jaaaaa".

Tembakau dan Azzam Supardi membuat aku rasa macam membaca komik. Yeah!

Aku tidak pulang dengan goodies bag daripada Tayangan Unggul. Sungguh tak ong aku ni. Neither do En.Suami.

Cuma aku pulang dengan kenangan hari lahir yang paling memorable. Permainan Harimau Jadian pasca Maskara12 buat aku bermimpi ngeri dan tergelak sampai ke hari ini.

Owh! lupa pula menyebut pasal makanan. Makanan kali ini banyak sangat, rezeki makanan di Maskara macam graph tangen. Bila ada, ada banyak sampai ke infiniti. Bila takder, mcm sadis aje. Ahahaha

3 comments:

Tok Rimau said...

Cerita sikit pasal mimpi tu? akan datang kita letak chop PG13 utk game ni.

A t i Q a h said...

Dan diakhiri dengan nyanyian hepi bday! Hiks.

Rafix Hj Sharif said...

Thanks Cik Puan Daun, kalau tau dah nyanyi lagu hepi bday mlm tu jugak.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers