heboh

  • 3
Heboh-heboh

Dah tengok iklan heboh-heboh di TVtiga? Semua penyampai cuba jadi lebih hip dan heppening. Seronok juga bila melihat gelagat mereka. Rasa teruja (not) untuk pergi ke karnival tersebut.

Aku bagi 4 bintang kepada semua penyampai. Kecuali pada Eli Iskandar, lima bintang kerana cute sangat. Oh! salah satu cadangan aku adalah keluarkan Zakiah Anas daripada iklan tu. Berdiri kejung dengan muka blur tak menolong iklan Karnival Heboh-heboh tvtiga yang berkehendakkan semua penyampai berlagak gumbira.

Buat aku gelak sahaja. Gelak insulting.

Iya. Gelak cara itu wujud.

3 comments:

Amyz! said...

Eli Iskandar mmg cute. Walaupun muka dari close-up byk jerawat.

macam aku, cute dan ada jerawat. pemanis org cakap.

Haha.

Anonymous said...

ooh.. Ally memang cute.. tapi itu tidak mendorong aku untuk bergambar dengannya.. walaupun aku dah banyak kali jumpa dia..

cik puan daun said...

Amyz: ye kan? aku dengar dia bercinta dengan fasha sandha beb.. hebat uuuuuuuuuuuuu...

manisss.. mcm anak dara.. ahahaha

nida: ko kena simpan satu gambar utk tatapan anak2 cucu dimasa hadapan.. kalau tak nak letak kat blog pon larr.. ahaha

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers