• 25
'benda kecil yg buat pankreas hati kita gembira'

Mudah jer nak buat kita gembira. Tak perlu dapat nobel prize. Tak perlu jadi juara juring. Tak perlu menang Lumba Foto. Tak perlu berenang merentasi selat inggeris.

Banyak bende yang boleh buat kita menguntum senyum. Bila kita tersenyum hati kita automatic rasa gembira. Aku nak list-kan sedikit benda yang buat aku, spyz dan amyz gembira.

1. cikdaun: aku gembira bila aku orang senyum kat aku
2. cikdaun: dpt sms daripada kawan lama
3. cikdaun: jumpa duit dalam kocek baju
4. py**zul: dapat tmpt parking di tempat yg selalunya susah dapat parking. ie. i utama
5. da_amyz: makan coklat.
6. cikdaun: nampak bunga yang cantik
7. cikdaun: see an old sweet romantic couple walking and holding hand
8. da_amyz: q pendek kat hypermarket.
9. da_amyz: kena puji ngan boss utk kerja yang sikit.
10. cikdaun: dapat the last copy of something yang kita nak sangat on the supermarket shelf
11. py**zul: dapat duduk tepi tingkap dalam bas ekspress..

Apa yang buat hati anda gembira?

25 comments:

Korakora said...

bukunota: dapat balik kampung, jumpa isteri.
bukunota: dapat update blog
(muhahahahahahahaha.. kunun2nya gila blog)

aliss said...

en awak berdiri depan mata. Huhuhu..

Anonymous said...

tambahan, dapat duduk sebelah awek dalam bas ekspress malam.. wiuououooiuioouuiuiiuiooo..

Anonymous said...

aku happy bile kelas kensel. hehe..

Anonymous said...

aku happy bila buat orang lain happy. hahahahaa.
happy bila jumpa orang yg sama gila buku cam aku.


-rafthah-

Anonymous said...

aku :: dapat baca blog cikdaun

zakzak said...

happy when my parents and sibling are smiling and laughing happily,
happy when anak sedara ketawa kegembiraan
happy when i can ride my bike and lenjan 140km/h without any worries,
happy when i can just sit and read my favourite books/manga w/out any interference.
happy when she smiles :)

Anonymous said...

happy bila exam dapat A
happy bila my students gak dapat A
happy bila makan rasa sedap
happy bila tidur tak da mimpi2
happy ada orang ajak gi dating
happy bila tolak ajakan orang tersebut..
happy bila mak tak marah bila goreng ikan hangit
heheheh
ini lah happy

Anonymous said...

BISKUTZ:: AKU HEPI SEBAB ARI NI AKU HIDUP LAGI... BUATNYE MATI, ALAHAI KALAU MASOK SORGA UNTUNGLAH AKU, KALAU MASUK NURAKA...HUHUHU ADEHHH SEKSA LA AKU. SO ARI NI SEMPATLAH LAGI AKU TOBAT MANA DOSA YG AKU BOAT SEMALAM... :)

Anonymous said...

Happy bila semua orang happy.....

Anonymous said...

happy bila: ada orang rujuk pendapat aku via sms. Samada dia pakai atau tidak pendapat itu X penting. (Tok R)

nesloice said...

aku gembira bila--
-ada org sudi belanja makan
-member2 aku gembira dan senyum berbunga2
-org yg aku sayang gembira
-ada org ikhlas bg nasihat nak betulkan aku

Anonymous said...

aku gumbira bila kau tak update blog

-rafthah-

Anonymous said...

gumbira bila kita dah jadi kawan..hehehe

jiGOMorrison said...

betul ke ika tulis, dia happy bila kau tak updet blog?

Anonymous said...

nieh tujuh86 siapa nieh, kenapa ragu2 plak dgn statement aku?

mmglah happy, sebab tension almost everyday masuk dia tak update! so lama2 dah psycho otak nieh to be happy bila dia tak update, bila dia update, buat supersomersault of happiness dan launchkan fireworks.

sekian penjelasan saya.

-rafthah-

Anonymous said...

woopps!!! bro jigs, i just know tujuh86 is you ha ha ha ha.

sowwiieeee yaaaa doesn't mean to be rudeee mari sama2 main fireworks, daun dah update!

-rafthah-

jiGOMorrison said...

alamak ika pecah rahsia plak. terpaksa aku buat satu identiti baru...
tungguuuu...

cik puan daun said...

ika adalah kipas susah mati aku jigo.. dia peminat yang masih kekal hingga saat ini.. :P.. i'm flattered..

Anonymous said...

hahahahha deyyyy takmolah tukar2 identity penat sehhhh at least bila tukar lagi KEEP ME INFORM.

syura, aku peminat kipas susah mati jigo jugak ha ha ha ha.

BooK said...

book: dapat makan yum yum

book: sesiapa saje yang mendeposit ke dalam RBA (relationship bank account) aku. terimakasih.

Pnut said...

happy bila mawi menang af3..

yahoooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Anonymous said...

happy bila ada org banjer aku makan
happy bila pemily aku bersuka ria
happy kalo cik daun masak spageti/pasta utk aku sorang ja..
muahahaha!

cempakabiru

lauryn said...

hepi bila baring gelak gelak borak borak dengan kengkawan aku.

Anonymous said...

Apa yang buat hati anda gembira?

- when you see a baetiful loving smile from your love one . :)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers