• 4
My Valentine Weekend

Bila aku rasa aku tak nak bersosial. Aku akan duduk rumah dengan gembiranya. Berehat dan spending mytime with myself. Tido, baca buku (Elin, aku dah habiskan The Other Woman hang. Sekarang nak start baca Deception Point by Dan Brown), basuh baju, tengok tv, buat facial and what not. Macam takder life. Tapi aku hepi jer. :D.

Tapi last Ahad aku patut aku balik kampung awal pagi tu. Ada kenduri arwah atok sedara selang sebuah rumah di jalan aku. Aku masih lagi baring belum bermandian sambil pegang remote and tukar-tukar channel kat tv. Ada 6 channel. Tapi aku rasa RTM1 aku dah buang dalam list sebab boring nak mampos. Tetiba pencarian channel aku berhenti. Mata aku tertancap kat pompuan melayu yang aku tidak kenali. Menyanyi lagi melayu yang tak femes langsung. Aku ckp tak femes sebab aku tak familiar langsung. Tapi aku terigat yang pompuan ni macam pernah kuar kat melodi.

Dia akan dijemput berduet dengan omputih yang aku tak igt sapa. Ada lelaki omputih yang tengah main piano. Lepas pompuan tu habis nyanyi, lelaki tu ckp something. dia sebut2 Arni. Dan bila lelaki tu start main piano balik. Baru tertera kat skrin tv. Jim Brickman. Mana pernah aku dengar nama ni ek? Shoott! Aku start recall dalam paler otak aku. Sarah Brightman and Jim Brickman. Yang buat lagu paling best dalam dunia. Valentine. Lagu masa aku jiwang-jiwang dulu. Masih belum jumpa orang utk aku share lagu ni bersama. Jadi aku share dengan pembaca weblog aku yang budiman. Love ya.

Aku tepuk2 tangan and jerit sorang2 kat rumah bila Jim ckp yang dia akan mainkan lagu ni. Sweet sangat. Jiwang aku sengsorang. Menyemak jer si Arni tu menyanyi. Tapi takper laa.. sekurangnya leh recall balik lirik lagu nih. Aku letak kat bawah tu.

Ok.. berbalik kepada cerita aku tadi. Aku tunggu sampai konsert tu habis. Mandi dan pulang ke kampung tercinta. Along aku ada sama. Seronok juga. Sekurang2nya tak la sunyi. leh buat lawak2 bodoh dengan Along, Mama, Ayah, Nina, Syidah and mizah yang siap2 nak balik asrama. Mengerjakan project Kemahiran Hidup Mizah.

Valentine

If there were no words
No way to speak
I would still hear you
If there were no tears
No way to feel inside
I'd still feel for you

And even if the sun refused to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart until the end of time
You're all i need my love my valentine

All of my life
I have been waiting for
All you give to me
You've opened my eyes
And shown me how to love unselfishly

I've dreamed of this a thousand times before
But in my dreams i couldn't love you more
I will give you my heart
Until the end of time
You're all i need, my love, my valentine

And even if the sun refused to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart until the end of time
'cause all i need is you, my valentine
You're all i need, my love, my valentine

4 comments:

Anonymous said...

next time bila aku dok 'hotel' kau, sebelum tidur sila dodoikan aku ngan lagu nieh yaaaaaa

sekiannnn terima kaseyyyyyy

-rafthah-

cik puan daun said...

aku dah download lagu tu.. Aku pasal mp3 tu jer bila ko nak dengar..

Anonymous said...

aku nak nyanyian live. setakat mp3 aku pun boleh download!!!!!!

nesloice said...

tak tahu samada aku pernah dgr ke tidak lagu ni... mp3 dah di download tu, kongsi2kan la... kot2 teringat balik kat melodi dia :p

kalau nak nyanyikan live pun lagi bagus, boleh aku tolong kritik kan, ahahahah.

rasa cam nak belajar la nyanyi lagu ni, cam best plak lirik dia.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers