Ada apa dengan pisang?

  • 0
Beberapa bulan selepas fasa mabuk teruk aku telah berlalu. Aku dah ada rasa nak makan. Masak still no no. But rasa nak makan tu ada walaupun memilih sangat-sangat.

Malam tu nak balik kampung. Dan kitorang makan luar. Tekak rasa nak makan something from Secret Recipe. Aku order prawn macaroni with cheese? Something like that. Dan order fruit smoothies.

Aku rasa ini titik permulaan, rasa mual aku terhadap fresh banana. Smoothies tu cuma rasa pisang semata. Tak propotional langsung!! Buat aku tambah mual. Sakit jiwa aku.

Goreng pisang gua boleh terima. Tp fresh pisang untuk makan, bau pun loya. Sampai la ni. Harap tak berterusan. Sebab bau adalah ingatan yang sangat kuat. Aku masih akan terbawa ke pregnancy yang lepas bila aku cium Dettol Lemon. Now i donch like!! Johnson & johnson almond rules!!! ;)

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers