Making baby 2: Rutin Checkup

  • 2
Rutin checkup:

Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan. Every months. Baru dua kali. Rutin biasa, air gula. Check darah and air kencing dengan doktor dan nurse.

With my condition, hyperthyrodism, kena pi checkup di Specialist Hospital Serdang combine clinic. Gynae and endocrine once a month. Hari rabu pukul 2 ptg. Kalau register cepat, settle cepat. Habis amik ubat semua at least kol 4.30 la. Seminggu sebelum tu kena pi Hospital Serdang untuk amik darah. Supaya result dah ready masa hari checkup.

Semua pergi seorang sahaja. Mungkin tak emo macam dulu lagi. :)Dan Nuar kerja, takkan nak cuti pula. Dah la cuti masing-masing tak banyak. Kena la jimat-jimat.

Checkup utk scan baby for fun. Bila-bila rasa nak scan. Klinik perdana PUJ. Yang ni pergi dengan Nuar and Iqbal. Boleh scan lama-lama sket. Dan print the result. Hospital Serdang tak pernah ada kertas untuk print dan Klinik Kesihatan Seri Kembangan punya scan tak cantik. :P






2 comments:

Shuk said...

aku dulu pi scan wife kat vision college.. kat kelana jaya.. murah.. rm60 klu tak silap.. klu nak ada video kena rm90 kot...

cik puan daun said...

aaa for 3d scan ke?

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers