Kumbang Apple : Confession of an iPhone user

  • 3
Setelah setahun aku pakai iPhone 3GS aku, aku terlibat dalam satu unfortunate event. iPhone aku hilang. Tak salahkan sesiapa, memang kecuaian aku. Keluar masuk hospital dalam keadaan separa tah apa-apa. Ianya hilang. Like losing a year of my life. Just like that. All the apps, the info. The pictures and video of Iqbal and us. Hilang macam tu aje. Seriously aku tak menangis langsung. Tapi kesal tu lepak lama juga la dalam sanubari aku.

Merajuk tak nak beli handphone baru. Tak nak keluarkan RM100 pun untuk basic handphone. Jadi aku guna aje Motorola V3xx aku yang lama. Masih boleh guna, browsing and everything. But limited juga la. Gambar memang failed lah. Daripada iPhone ke V3xx memang terasa seperti downgrade habis-habisan.

Aku memang sukakan gadget. Tapi aku bukan juga jenis kaya dan membuang duit tak bertempat. Tapi selepas pakai iPhone, memang rasa jiwa tu tak nak dengan jenama lain. Android ke Symbian apetah lagi. Once dah guna iPhone, memang aku akui. Dah terkena lah. Terkena iPhone bug. Semua salah Steve Job.

Merajuk dengan diri selama 2 bulan. Finally aku beli pengganti.

iPhone4.

Terima kasih



p/s: suami saya suruh beli rantai untuk gantung iPhone kat leher supaya tak hilang lagi.

3 comments:

Aqil Dot Com said...

betul2 pink platun , hp pun pink...
aku pulak terkena bug android :)

roserose*MrsYusof* said...

Cantik pink tu..tp sebenarnya tak yah jadi kaya jika nak beli iphone 4
kan kan..

akak pun nak beli..tunggu masa aja..kalau harga turun lagi bagus

baincardin said...

iPhone 4 best gilerrr!!!~ ^_^

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers