Snek lagho yang sedap!!

  • 3


Masa nak beli snek untuk adik aku yang lepak-lepak kat rumah. Teramik la satu perasa sotong. Dan lepas tu hidup aku berubah. Deng!! Aku officially addicted to this snek. Dan kalau tidak kerana harganya mahal sket berbanding snek lain yg akan mengenyangkan la juga, aku akan stok banyak-banyak di rumah dan dalam kereta. RM6 boleh habis dalam 30 saat aje. Rasa macam heaven. Lepas makan tak kenyang pun. Ahahaha.

Love you Crispy Seaweed!!

p/s: Aku dah buat Atie pun hooked dengan snek ni. Ahahaha.

3 comments:

Syida Tahreb said...

kak, ade logo halal x? :P

fieza said...

hahaha... Kitorang kat rumah pon addicted snack ini... heheh

(Yuni pon dah telan *gulp*)

RashAtie said...

heheheh..ko memang..slalu nye aku layan seaweed yg dlm pack kecik2 tu..senang..xde la addicted sgt..lagi pun seaweed yg dlm pack kecik2 tu bantu turunkan berat badan aku...huhuhu....ni tak pepasal dah sangkut yg ni...ni tambah menambahkan berat badan ado laaaa..huhuhuhu...

tapi tak kisah le...selagi si afiq tu menenen, aku tak push sgt pun nak diet...kekekeke

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers