Visa & iqbal

  • 3
Suami saya sudah dapat green light untuk visanya. Akan bertolak pada 27hb Feb ni. Lega juga sebab berdebar-debar tunggu keputusan untuk kelulusan visa. Collegue dia clear on the spot.

Saya gembira suami saya dapat peluang ni. Jadi, saya akan cuba gembira walaupun dia tak ada selama dua minggu. Alaaa.. laki baru pergi dua minggu pun kecoh. Orang lain berjauhan 6 bulan tak bising pun. Ahaks.

Iqbal? Dah mula nak berdiri tanpa di pegang. Weekend lepas, dia berdiri 4 saat tanpa bantuan. Terkejut aku. Dalam hati hepi sangat dapat witness situasi tu. Iqbal, walaupun cenenen monster. Mama sayang Iqbal. Muahhssss!!

Lepas pandai tunjuk menunjuk. Semua benda pun mahu tunjuk. Comel!!

3 comments:

Amyz! said...

hahahah.. iqbal, walaupun mama garang mcm monster, tapi semua tu drama je. iqbal tunjuk je gigi dengan senyum.. mama pun cair.. hahaha.

bestnya nuar dapat gi oversea. takpe.. takpe.. 2 minggu tak lama. *berdasarkan pengalaman 2-weeks-weekend-wife. hahaha*

farah said...

nuar pegi mana?
kalau ko takut tido malam... mai jer tido rumah aku.... bilik banyak.....

Angah said...

2 minggu jer hehe.. makngah ni 5 tahun berjauhan..

weh balik kuantan tepon aku tau

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers