Datang Bulan

  • 7
Selepas makan sup kat sebuah kedai sup utara glamer bercawangan di bangi. Aku balik rumah dan muntah-muntah-muntah-muntah-muntah. Lima kali muntah yuuu.. Apa sahaja yang masuk,keluar semula.

Aku paling tak suka bila aku sakit. Aku akan jadi a lousy mother. Aku tak larat nak dukung Iqbal dan attend to Iqbal.

Nuar bawa aku pergi ke klinik. Bila aku cakap yang aku muntah-muntah-muntah-muntah-muntah. Soalan pertama yang doktor hensem tu tanya adalah

"Bila kali terakhir datang bulan?"

7 comments:

Shukri said...

huh? pantas.. dah nak masuk dua dah? huhuhu... - Shuk

Nida Shaari said...

ha ha ha...

u jangan mabuk-mabuk time wedding i tawwwww!!!

farah said...

ehh.... Iqbal nak dapat adik? hehhhe

Amyz! said...

series???

imHepPie said...

waa...beshnya incik iqbal da nk dpt adek..musti besh kan..

waaa nk baby gak hik3...

Pnut said...

erkkkk speechlessssssss
tatau nak kata apa...

Penyerang yang handal dan penjaga gol tak berapa cekap...

meuehehehe

tasekM said...

aku suka je... :) mengandunglah selagi bulih mengandung....



.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers