Datang Bulan II

  • 4
Aku berkerut, pandang muka En.Nuar. "Last sekali sebelum saya nikah, 13 june 2008.. "

Doktor hensem berkerut. Aku tersengih. Doktor hensem bertanya kembali. "2008?"

"Ya doktor. Itu last period saya sebelum mengandungkan budak ini" Sambil tunjuk pada Iqbal Wafiq.

Sah! Sup Utara cik Ani cawangan bangi yang buat aku muntah-muntah-muntah-muntah-muntah.
_________________________________________________

Spekulasi spekulasi

Aku belum habis menulis entri sudah banyak ucapan tahniah diucapkan. Terima kasih tapi Tak Terima Kasih.

Ini bukan kes penyerang handal dan penjaga gol yang tak cekap. Ini tentang makanan sup Utara cik ani yang buat hal.

p/s: Kak Pnut: Masih terer jaga gol lagi aaa.. ahahahah

4 comments:

Amyz! said...

Hahaha~

Kasihannya salah makan sampai muntah-muntah. Apa agaknya "resepi" sup makcik ani tu?

selalu kalo salah makan kena ulang-alik masuk toilet. ini muntah-muntah. series tu..

Haslina Hashim said...

Itu juga ayat mengelat sebelum dapat Iqbal!

zeese5 said...

Due date biler?

zonaku said...

heheheee..
cawanagn bangi???? cam takut nk p cari....

but aku mmg kureng sket minat kat kedai nie.. aku mkn ms kat puchong dl.. siyess.. x memnuhi citarASA utara aku

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers