Ibu yang bekerja mencari nurseri untuk anaknya

  • 3
Di Pun_cak Jalil ni, memang sangat banyak nurseri dan tadika. Pada mulanya, aku dan nuar recce, pusing-pusing. Aku call setiap tadika yang aku jumpa. Rupa-rupanya, tadika tak ambil baby. Tu tempat budak-budak belajar. Taska baru ada pengambilan baby, transit dan sebagainya. Tengok tu, betapa ignorance-nya aku sebelum ni. Tak tahu apa beza taska dan tadika.

Setelah habis mencucurkan airmata, dan mendapat kata-kata semangat daripada mama. Akhirnya, aku hantar Iqbal ke Taska Nur4n!. Baru buka, dan tak banyak baby. Tapi pagi tadi aku dengki gila, ada bapak budak ni, relaks aje hantar anak dia kat taska tu, rumah dia selang sebuah aje dari taska. Ahaks. Sangat jeles occay. Bila aku tengok tag dia, dia pun kerja kat H_P juga.

3 comments:

Pnut said...

tu dia...taska ngan tadika pun tatau beza...sangatlah kan...

ezham said...

Ada hikmah jugak bini aku dok sana. anak anak aku nenek diorang yang jaga. tapi akibatnya masing2 dah manja ngan nenek. aduiyaiiii.

mugiwara said...

baru tringat...
dh boleh sambut hari ibu la ni ye~

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers