Besar-besar sahaja

  • 8
Dalam perjalanan ke ofis pagi ni, aku dengar satu lagu baru. Penyanyinya bernada indonesia. Suara sedap, suara studio mmg la sedap, cuba dengar nyanyi live. Hancor. Owh! bukan itu yang aku mahu perkatakan disini.

Liriknya yang meninggalkan aku dengan perasaan yang pelik.

Aku mahu yang besar-besar sahaja.
Rumah besar.
Gaji besar
Untuk jadi pacar.
Jika kau berani.
Buktikan kelelakianmu
Aku mahu yang besar-besar sahaja.

Peliknyaa.. peliknyaaa.. kenapa sanggup nyanyi lagu macam ni ek?

Yang buat aku bertambah puzzle, bila DJ memberitahu. Ini adalah salah satu soundtrack daripada filem Cicakman II, nyanyian Pianka.

Berselera besar sungguh.

8 comments:

RieNa said...

betul betul betul
gelong sungguh lagu ni.

paling x faham
"Buktikan kelelakianmu
Aku mahu yang besar-besar sahaja"

gila lah!!!!

Tok Rimau said...

Sexs Sells.

Anyway, dalam perkembangan yg tidak berkaitan, tok ingin mencadangan web ini:
http://www.whatalovelyname.com/

Jika nama yang dicari tiada dalam database, anda boleh cadangan. What a lovely idea.

tasekM said...

hahahaha... aku blom dengar lagi. nak yg besar? ambik tongkol ubi sahajalah. ha ha.

Amyz! said...

Iiieeeuuuuoooo..

ayobkelubi said...

biar betik lagu nie?. adehhhh.

asuhara sue said...

betul!betul!
saya dgr time dlm komuter nak p opis...
Tergamak dia nyanyi lagu tuu?
tergamak jugak org yg tulis lirik tu!

ay_yusof said...

oho..sy tertanya2 siapa yg nyanyi lagu ni..Pianka rupanya.sekali dengar rs pelik.dua kali dengar bunyi lucah sungguh!

.:CiK ArA:. said...

hahahha tak sangka lucah pulak lirik lagu nie..
kakakakka

salam kenal..:D

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers