Moment of Truth

  • 8
Untuk menghilangkan teka-teki. Aku dan En. Suami berpakat untuk membeli Home Pregnancy Test (HPT). Nida ada bagitau haritu dia beli untuk kakak dia. Rupa-rupanya bende tu boleh dapat on the shelf aje. Fer.

Masa masuk Guar*dian, rasa blur. Nak cari kat section mana? Jadi aku cari pekerja perempuan, untuk bertanya. Banyak range harga juga. Di Guardian ni, start dari RM14 to RM40. Aku ambil yang RM16.90. So, tak la cokia sangat. Yang penting result nya.

Bila balik, sempat makan durian dulu sebab En. Awak telah membelikan durian. Yer la, semalam aku nak beli masa on d way balik tu. Tutup plak kedainya.

The moment of truth. Bila nampak aje result di HPT stick tu. Aku turun ketingkat bawah untuk bagitau En. Awak.









"Ini semua salah awak...."

8 comments:

fareesha79 said...

Yang RM10 pun ada.
Rezeki namanya.

spyz said...

ye le..
salah laki le..

buat sama2 yg salah laki sorang aje..

ha ha..

nordee said...

TAHNIAH...rezeki tu...ada orang menunggu bertahun2 tak dapat..

A t i Q a h said...

Oh. Sakit buatan orang rupanya.


Tahniah kak. =D

Amyz! said...

Hahahaha. AKu suka ko buat entri sequence macam ni. Hahahaha. Tak sabar nak baca the next entri. Hahahaha.

ayobkelubi said...

yer ler tu

mmg salah laki ler tu...selalu yang salah lelaki.

he he he

Kemat said...

aku malas nak main teka teki..tunggu jawapan kat entri seterusnya..(walaupun macam dah tahu jawapannya)

roserose*MrsYusof* said...

Tahniah!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers