Makan western dan bersosial ria!!!

  • 5
Aku buat posting di forum geng jurnal untuk acara ini: http://jurnal.biz/forum/v2/viewtopic.php?f=5&t=181&p=1246#p1246

Salams sumer,

Ini adalah projek personal aku ( Adhoc masa tayar aku pancit rabu lepas) tapi aku mahu mengajak korang sumer untuk menghadirinya. Supaya orang tau mana William's dan aku dah lama tak pi makan situ.

Testimoni: http://dugongsenyum.blogspot.com/2007_09_01_archive.html

Lokasi: William's , Taman Mayang Jaya belakang Lom Kok Wing lama.
Tarikh: 14 May 2008 ( Hari Rabu ! )
Masa: 8.30 malam

Pastikan korang tak mengambil heavy lunch tghari tu. Baru la mantap. Dompet juga kena ada duit lebih sket. Memang la big portion. Tapi berpadanan dengan harga dia.

Setakat ni:
1. Daun ( Distribute kad kawen kepada 10 geng yang datang awal!!!)
2. Nuar Neslo
3. Salina
4. Diman
5. Nida ( weiihhhh join jer laaaa!!)
6.buttet (turf and surf satuuuuuuuuuuuuuuuuuuu)
7. Op & Mulan & blook sabotaj kalau ada yang nak beli keh keh keh...
8. Kemat dan Awek Che'gu
9. Ya! anda!!

5 comments:

up on my forehead said...

eh! eh! aku ada untuk join! hahahahah!

Nida Shaari said...

huh?? tiba-tiba ada nama aku??

weh tak tau lagi la.. aku bz baru pindah opis meh

eerrr 14 Mei itu adalah birthday seseorang. Hmmm.. tapi xde la kot selebrate2 sesama.. misi mustahil..

apa-apa hal nanti i call u lah

Yana Ismail said...

:)

cik puan daun said...

ika: yes.. ko boleh join!

nida: wooo.. ahahaha.. bgtau aku la karang kalau jadi.. kalau takder ko.. tak best lah!

liyana; :)

Feeyona said...

hai daung.
letak nama aku.
aku datang dalam mimpi.

hehe

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers