Kad Jemputan - Mock Up version

  • 13
Kad belah lelaki
Kad belah perempuan
Ini kad versi mock up. Abang tu print out atas kertas A3. Untuk endorsement sebelum print out yang betul-betul. 1000 keping aje pun. Aku saje gatal gunting kasi nampak real. Ala, versi brochure lipat tiga depan belakang.
Hujung minggu ni akan siap. En. Awak akan ambil daripada tukang print. Aku pun tak sangka sampul pun dapat yang ikut tema juga. Kalau ikut bajet aku tu yang siap sampul customized, harganya mahal. Ini mungkin sebab harga kawan-kawan. Kan bagus byk kroni beb! Dapat berjimat. Design aku buat sendiri.
p/s: Melihatkan Abang designer a.k.a tukang print tu, aku wonder, agaknya designer cover buku, (Nage, Im talking abt you!!) mesti ada misai Tom Sellect ke?

13 comments:

Yana Ismail said...

Cantiknya:). Mesti berdebar2kan:)hehe.

azie said...

eh eh..i suda pernah dapat kad macam itu designlah..lebih kurang..mebi sebab color scheme kut..hurm, ramai betul peminat hijau..

tasekM said...

daun,
aku tertarik kad dibelah encik awak

cik puan daun said...

pincess yana: debar-debar tu tak mai lagi.. belom kots... thanks.. :)

azie: design tu tiru-tiruan.. inspirasi daripada mag. Nona.. Terpaksa stick to traditional way..

tasik: kaler jer reverse.. ehehehe.. nanti kad kawin Muhammad Cerdik aku buatkan gitu gaks.. ahahaha..

Feeyona said...

cantiknya kakak daung.
adik net suka sangat kaler ni.

mcm begitu humble je..

fareesha79 said...

jgn lupa satu kad tu utk aku :D

saudagar gaRAM.. said...

kaler ijau??

barulah pencinta alam...
wakakakaaaa...

Amyz! said...

nama pun cik daun.. ;-)

tasekM said...

daun,
aku tak dapat p maskara aa... tak sanggup nak tinggal bonda sensorang..

gt tu ada lg tak utk aku??.. kalau tak ada aku nak merajuk...

ko nikah esok berhantaran lagi ke tak?.. aku sponsor sebijik kek resepi rahsia ko sudi tak??..

cik puan daun said...

kayu sakti: akak pon suka adik nett.. kaler hijau pun akak suka..

huda: untuk ko mesti ada.. tunggu lah kedatangannya.. ehehhe

saudagar garam: yaaa.. nasib baik takder dedaunan kat design kad tu...

amyz: correectttt dearrr.. ehehehe thankss..

tasik: woooo.. ada berhantaran. tapi tak menghantar makanan.. jadi kalau ko nak sponsor (alangkah best nyerrrr).. aku akan jadikan kek untuk makan beradab.. boleh ke gitu?? maaf kerana berperangai keji.. pelawaan ko buat aku teringin makan kek.. ekekeke

tasekM said...

daun,
boleh.. sangat boleh... nanti kita hadap sama-sama kek tu yek... errkk... aku lagi keji..

daun, aku sila tuntut bila tiba masanya tau...

Lan Rambai said...

31 Cemara 7, Saujana Utama,
47000 Sungai Buloh, Selangor.


Jangan lupa antar satu ke alamat di atas ya hahaha

tasekM said...

daun,
kau sila tuntut bila tiba masanya tau...

jari jemari aku ni sering terpeleot.. hu hu..

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers