The age that I wish to go back to

  • 8
Main-main tag dengan Mango. Thanks bebeh!

Aku akan pergi waktu berumur 13 tahun. Tingkatan satu sekolah menengah dimana novel, ala masa tu baru jer buat 5 chapter pun, aku di hanjingkan oleh kakak senior aku dan aku janji, takkan melakukan percubaan untuk menulis lagi. Selepas itu aku hanya bercerita tentang jalan cerita yang aku karang.

Janji bodoh tu aku akan tarik balik dan terus mengarang dan mengarang walaupun di hanjingkan oleh orang lain. Jangan cepat patah semangat.

Aku juga akan pergi pada tahun 22 dimana selepas aku tunang. Supaya memaafkan tunang aku lebih awal dan teruskan hidup dan tak jumpa JK langsung. Episod JK adalah episod paling hitam dalam hidup aku. Even putus tunang pun masih dalam episod berwarna kelabu tau!

Hidup aku yang lain sumer aku suka dan aku tak la lalui itu semula. Pengaruh Back into the Future terlalu tebal. Bila kehidupan itu dilalui sekali lagi. Sesuatu akan berubah. Biar lah. Kecuali dua fasa hidup aku yang diatas.

Owh Emongek! Emongek!!

The Age that they Wish to Go Back to:
Sweetpea wish to go back to, actually, just thinking about 17.
Jean Chia wish to go back to 14 years old.
Rizal wish to go back to the age of 7 - 7 super wonders of my world .


Instructions :Title: The Age That I Wish To Go Back To
Requirement: Write about the one age that you wish to go back to and why?
Tag Mode: 5 bloggers
1st - You leave their blog and post link and add to the list below.
2nd - Let the blogger you want to tag know they been tagged by comment in their blog or etc.

I've been tagged by Mango and now I tagged:
1. Nida
2. Bayan
3. Tasik Merah
4. Tokrimau
5. Naga

Wajib buat kalau dak aku tak nak kawan ngan korang!!!! ahahaha

8 comments:

sinaganaga said...

Laaa, Englishhh, kau suruh Tok Rimau 'je la.

tasekM said...

ko tau tak tasik makan daun?.. heh

cik puan daun said...

Naga.. tulis la dalam melayu. Ko kan pendokong bahasa melayu!!!

tasik: tasik mkn nasi, ayam dan lamb chop gaks kan? :P

mangosteenskin said...

halo daun. maaf lambat bagi respon. hehe. hm, cam serius jer bunyi urusan tu kalau buleh patah balik. hehe. tapi, bergembiralah! teruskan kehidupan untuk sesuatu yg lebih berharga!

akupun pernah bercita2 jadi penulis, tapi cukuplah sekadar jadi pembaca buat masa ni. all the best to u, daun!!

June said...

Kes-kes kelabu dan hitam boleh buat orang potong urat tangan beb.

Lu ada cuba potong urat tak?

cik puan daun said...

mango: serious mana pun kena hadapi kenyataan la kan? :p takper.. Im hepi now.. (nak kawin la katakan.. ekekekeke )

taf teh: gua tak sampai nak potong urat.. setakat potong rambut aje..

Amyz! said...

Huhuhu.
Kalau aku, ohhh... betapa banyak salah yg aku ingin perbetulkan.. Huhuhu..

Tok Rimau said...

aku akan buat, tapi aku tunggu mesin masa aku dipulangkan.

Tun M pinjam utk balik ke zaman dia berkuasa dulu.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers