• 6
Hiburan di petang bersuhu kutub utara

Motorola v3xx aku berbunyi. Di skrin terpapar.

'Naga calling'

Huh? Apa hal si Naga ni call aku. Maskara lambat lagi. Takkan nak book aku untuk buat teh panas Maskara kotss.

Aku: Hello
Naga: Hello.. Jemeki tu apa?
Aku: Ala yang kilat-kilat kat baju chiffon tu.
Naga: Nape tak guna labuci aje?
Aku: Jemeki pun bahasa malaysia apaaa.. ahahaha

Owh. Naga tgh edit aku nyer manuskrip untuk Projek Gangguan Teksual dengan lipas yang aku beri nama Xena. Sexy!!!

Thanks naga kerana memberi kegembiraan temporari(pinjam dari tafteh) di petang yang bersuhu kutub utara.

6 comments:

Amyz! said...

Haha. msg dari kawan-kawan pun boleh jadi kebahagian temporari. :-)

A t i Q a h said...

whoa..urgent sungguh. terus call aja. haha

tasekM said...

jemeki tu bahasa malaysia yer daun, aku ingat bahasa jepun.. heheh..

cik puan daun said...

amyz: tugas kawan-kawan mmg gitu.. ehehe.. ekcelli kebahagiaan ada dalam diri masing-masing..

atiqah: dateline utk publish pun dah dekat.. :P sbb tu la terus aje call..

tasikmerah: ahahaha.. kompiden aje aku ckp kat naga jemeki tu bahasa malaysia.. tapi selalu dengar kat dalam rancangan Busana..

fadz said...

cik dauuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnn!! Terima kasih kerana memberikan sokongan:) terima kasih sekali lagi:)

cik puan daun said...

fadz.. sama-sama kasih.. muahahaha

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers