Aku insan lemah

  • 6
Aku insan lemah.

Amat-amat. Bila aku bloghopping ataupun menjadi pembaca senyap (stalker) di blog yang jadi dos harian aku, jika tak sedikit, ianya banyak mempengaruhi pilihan aku pada hari itu.

Sebagai contoh: Perbualan AKAB dengan future ex-wife telah membuat teringin juga makan ketam. Dan sila teka apa yang aku makan semalam? Ketam. Yes! 10 markah. Cuma bila AKAB bercerita tentang minum arak, aku tak teringin pun. Selemah-lemah aku pun masih terkawal lagi.

Kalau baca Fadz lagi lah parah. Rebiu dia buat aku sarung tudung dan drive ke midvalley 15 minit sebelum waktu masuk panggung untuk tengok wayang sorang-sorang. Owh.. itu sebab aku pun kaki wayang. Walaupun tak pernah tulis rebiu. Kecuali mengutuk orang yang kurang ajar dalam panggung.

Aku lemah. Bantulah aku. Tapi aku sangat ketagihan blog. Bacaan kala bosan dan kala sibuk tak hengat dunia.

Why I'm writing this crap? Hahahahaa.

6 comments:

Amyz! said...

Ko perlukan pendinding..

haha.

ep said...

pasai hang baru makan ketam.. pasai tu tulis benda crap.

tasekM said...

daun,
telahku kirimkan kepadamu beberapa biji limau nipis yang telah dihembus.. bila kau dapat nanti, di sebelah petang mandilah dengan air yang dicampurkan dengan limau itu... semoga kau tak dirasuk perkara yang macam-macam... huhu

up on my forehead said...

beb.certs dah dapat. yang tak bestnya, confirm aku hilang other docs. kat rumahlah, bukan yg kau hantar tuh. sbb dorang post kat uk dulu those certs,tak post semua,so there's few docs which is missing.

thanks!!!!

Lily Abdullah said...

Ohh...samalah dengan kakak ini. Dia juga ketagihan blog(membaca dan menulis). Kadangkala entah apa-apa ditulisnya. :D

ruslina said...

nothing's wrong i guess, membaca blog sama la juga semacam menonton drama, tapi aku respek lah org yg boleh pegi tgk wayang sorang2,,.. so far, aku keep dragging my poor frens,(paksarela),

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers