• 2
Semalam ada pasar malam di hadapan blok rumah aku. Tapi sebab kenyang, aku tak teruja sangat nak pergi. En. Awak pun tahu betapa gemarnya aku dengan pasar malam. Pasar malam pada aku umpama Carrefour tanpa roti perancis.

Berita-berita tv sekarang memang sangat memualkan. Bila kawan aku tanya, kenapa ko nak tengok jugak?

Kalau tak tengok, tak boleh la kita nak kritik. Jawab aku.

Berita malam tadi tunjuk, Nurul Izzah turun pasar malam depan blok aku. Salam-salam penduduk yang pergi Carrefour tanpa roti perancis.

Aku dan kawan aku jerit guling-guling sebab tak turun pasar malam. Arghhh. Ampehh!!! Dapat la rasa dibodek Izzah. Ahahahaha

p/s: Shahrizat punya gambar merata-rata tapi tak nampak bayang pon?

2 comments:

Tok Rimau said...

Untuk Tok, Mamamon dah siapkan Barf Bag macam dalam flight MAS sebelah TV.

Amyz! said...

Hahahahahahaha...
Selalu ko turun pasar malam beb!! Apsal tak turun semalam????? Hahahaha. Memang saja nak missed nurul izzah!!

Series, berita tv buat aku muntah-muntah. begitu juga dengan suratkhabar.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers