kias berlagak

  • 5
Sekilas ayat

Kadang-kadang ayat intro orang tu je kita dah tau apa intention dia. Contoh:

Sedang berbual-bual tentang hal semasa , tiba-tiba

18_wannabe : *benci lah aku games nih.. x leh nak ubah2 level lagi... dok kat level 43 saja.. bila ntah nak abeh..
aku : ko yang tak terer ( saje nak provok intention kawan aku ni)
18_wannabe : ekeke
18_wannabe : kalo x terer camner leh smpai level 43
aku : nak berlagak la tuhh
18_wannabe : mana ada

Aku dah sangka dahh.. dia nak berlagak punyaaa. Dah sangka dahhhhh...

5 comments:

Anonymous said...

ha ha ha
keji sungguh
buatkan aku gelak golek-golek saja

tapi apa gunanya kawan yang keji.. kan?
kalau bukan untuk berlagak

Anonymous said...

TQ Daun sebab keji I dalam blog ni.. Nampak gayanya kejian U ni jadi pembakar semangat I. Sekarang I dah dapat naik 2 level ke atas.

TQ Daun.. so, I tak jadi lah nak mrajuks dengan U.

Amyz! said...

Gedik la si 18_wannabe tu. Dia memang suka nak riak, berlagak dan lain-lain lagi. Tapi tak nak mengaku.

Main game pun nak berlagak. Ye la tau la dia pandai masak dan ada ciri-ciri wanita solehah. Tapi tak yah la nak riak².

Hahaha.

Kemat said...

huh..sampai level 43...game amnede tu..itu mesti hari2 main game punya nak sampi level 43

Rina Rahamat said...

tu nk berlagak cara bersopan namanya..hehe

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers