Desktop

  • 6
Main sip-sip.



Aku baca blog si ron97 dan tag diri aku sendiri. Iya, aku suka letak sumer bende di depan mata. Supaya senang aku nak cari. Kadang-kadang bila malas nak dig folder dalam-dalam pon aku akan letak kat desktop jugak. Bila aku free, aku akan delete. Kadang-kadang, aku create satu folder. Dump everything dalam itu. Yeah! housekeeping level aku rendah. But as long as my work is done. No hals.

Aku malas nak tag orang. Sebab aku tak ramai baca blog aku. Malu aje kalau dah list-kan nama then orang tu buat derk. Sebab orang tu tak baca. Tapi kalau boleh, aku nak tgk desktop penari ala pornstar (So You Think You Can Dance ep. 1), Yasmin Ahmad, Nik Aziz, ex tunang aku dan Angelina Jolie.

6 comments:

Sue said...

sikit lagik dah boleh penuh screen hehehe

Amyz! said...

Angelina Jolie tu I kan? Kan?

Amyz! said...

btw, desktop i takde satu icon pun dan wallpaper Jude Law yang naked. Haha. Saje bagitau, walaupun takde org tag aku. Hahaha.

Anonymous said...

kompius. Tak penin ke tgk desktop cam tu ari2 kt opis?

Kalo aku rasanya dah pepagi dah migrain...
tapi lawo aa wallpaper rumput2 tue.

jimi said...

terima kasih kerana singgah di teratak jimi. lagu tu versi remake daripada kumpulan MYMP dari Filipina. Lagu asal Jason Donovan dan Kylie Minougue

cik puan daun said...

minah celoteh: kalau penuh baru susun.. :P

amyz: jangan perasan k? dan aku tau ko mesti ada gambar judelaw versi xxx dalam laptop ko.. ahahaha.. jude low terlalu flawless.. mcm pompuan..

de5lin: tak pening sbb it dont bother me.. ehehehe.. saya tak pandang desktop yang penuh itu sebagai masaalah.. dan itu bukan rumput.. spaghetti sebenarnya.. ada ke spaghetti gitu punya hijau?? cun utk dipandang.. bkn utk dimakan..

jimi: terima kasih sebab faham dengan hint komen saya dalam blog encik.. versi remake especially for you yang ini saya rasa lebih baik dan enggaging.. daripada yang lama.. :)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers