hari keji

  • 11
Hari yang keji utk aku.

1. Makan McD sorang-sorang.
2. Conquer meja 4 kusi sorang-sorang.
3. Makan Fillet-o-Fish and McChicken, kedua-duanya sekali.
4. Ramai orang dok jeling-jeling meja aku.
5. Ada mamat keji yang sanggup nak kongsi meja dengan aku.
6. Mamat keji tu tak jadi kongsi meja dengan aku. Aku rasa lagi keji.
7. Baca info nutrisi makanan McD sambil buat No.3
8. Tambah coke pada light coke aku. Dari 2kcal kalori jadi 213kcal kalori. Kesan daripada No.7
9. Air coke aku tumpah dalam keta in d way balik.
10. Aku se'eh (ni ckp pantai timur). Kenyang banget (ala-ala pelakon Mutiara Hati)

Semua perbuatan diatas dikategorikan keji. Kecuali, cepat-cepat makan dan bagi meja aku pada satu famili yang nak migrasi. Bawak beg baju mcm nak pi duduk UK uuuuuuuuuuuuu.

Alamak. ayat diatas sudah ditambah elemen keji. Aku termengumpat famili tu. Opss!

11 comments:

Salina said...

lainkali makan mcD ajak aku. baru tak keji. :p

cik puan daun said...

ko tu jauh... lain la dekat2.. lalilalalilallaa

Amyz! said...

Ahahaha..
aku nak bagi komen keji kat ko nih! bersedialah!

Kenapalah aku ada kawan yang rakus macam ko nih??


Hahaha..

Anonymous said...

mesti mamat tu mengeji kau kemudiannya..

cik puan daun said...

amyz: kalau dak ko takder kawan yang rakus.. sekurang2nya tempat utk kawan yang rakus sudah terisi..

nida: mamat tu yang patut dikeji.. ada hati nak dok semeja dengan aku.. kawan dia malu sangat dengan tingkahlaku keji mamat tu.. kemudian dia duduk dimeaj kosong lain..

Anonymous said...

aku rasa biasa saja. tak keji pun. sebab dah biasa buat. ha ha ha.

jiGOMorrison said...

Mengumpat itu perbuatan yang keji! Ha ha!!

Angah said...

Yang no 3 tuh sah2 aku tak boleh buat ----> buat masa sekarang ehehehe..

Sue said...

Kita nak menyampuk sikit....

McD yg paling keji.....pegi letak info nutrition tu.

Sue said...
This comment has been removed by the author.
sinaganaga said...

Ok. Next time kita wujudkan klik blogger keji.
Ha ha.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers