while

  • 4
Its been a while.

Kerja aku mengambil sebahagian daripada waktu aku. Aku dapati yang aku tak ada masa berangan macam dulu. Lagi-lagi waktu kerja. Support hour dah kick in. So bila ada case on my name, I'll be trying to beat the clock.

Waktu berangan aku telah di bawa kehadapan selepas waktu kerja. Jadi bila lepas pukul 5.30 while driving I'll be thinking and start calling my friend. Kadang-kadang ada yang jadi mangsa aku bila mentol aku menyala dan aku mula sharing thought with them.

Aku ada alloacte a part of my time to do a project. Projek rahasia yang aku sedang kerjakan bersaya dua lagi sahabat. Its a hush hush projek. So I cant reveal it here yet. Wish me luck.

Tonite, I'll be at Genting to attend our company Kick Off. Never been to Genting before and I'm sure I'll have a good time there. With the goodies bag and everything. Tata.

4 comments:

Amyz! said...

bestnya pergi gentingg. jangan lupa naik roller coster. ;-) tapi bila dah naik jangan nangis2 tau.. :-D

dugongsenyum said...

wah boleh test roller coster

Anonymous said...

kalau cikdaun tuh berani test.....

Anonymous said...

daun. naik roller coaster? tak payah. dia dah pernah naik kat berjaya. bukan setakat nangis2. sakit terus. for the next 12 hours.

so better NOT daun!

-yg dah experience rollercoaster ngan kau-

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers