jong

  • 13
Aku tak tau dimana Jongkang-Jongket aku menghilang??

Ada sapa yang pinjam?

13 comments:

Anonymous said...

haha penulis dia jampi2 dibawa balik kat dia kot????

soalan cepumas yang aku selalu dapat bila orang2 sini pinjam buku jj,

"itu kau ke dalam buku tuh?"

(hancur imej innersen yang aku bina dibumi ini haha)

dan

"kenapa blog dia cam takde update eh?"

(sebab tuan dia on hiatus? is it an obligation to write now?)

harap kau jumpa buku kau. kau ada tanya budak comel, dempol,bercermin mata, misai kontot yang drive kereta idaman aku tuh if he's the one yang pinjam?

-orang yang sedang tension-

Aqil Dot Com said...

Aku tak tau dimana house season 1 dan rome season 1 aku menghilang??

Ada sapa yang pinjam?
hahahahahahahahahahahahaahaa

whx3691 said...

Jongkang Jongket ? OSIM kerusi kuda tu ke ? Huyoo. Padan lah nampak ramping masa dinner FSBM

Anonymous said...

hahahahah aqil statement itu mengingatka n aku, ram bagaikan puteri pun hilang, tokyo cancelled pun hilang, ada kau nampak uya? hahahaaha

-orang yang sedang tension-

blackpurple @ jowopinter said...

Salam. Jongkang Jongkit Mat Jan ke jongkang jongket kat taman tu...? ha ha..

Anonymous said...

kami pon dok cari dia..alasan klise dia-'
aku sebok, x dan nk updet blog'

hg tanya la kak pnut...dia mesti tau punya

hana

Pnut said...

asal perkara berkaitan mat jan tanya akak?? ape kesss....

mat jan sumbung skrng....

abg mior kata, mat adalah kacang yang melupakan tanah...

hehheh

cik puan daun said...

eh eh eh.. aku cari buku Jongkang Jongket laa.. bukan MJ himself.. karang kalau aku dok cari.. nanti ada 'orang' kata aku nak merampas hak orang plak.. muahahahaha

p/s: Sila jangan cari buku or cd-cd yang hilang dalam blog nih.. ahahahaa..

Tok Rimau said...

Buku sebegitu kena beli 2 naskah.

Satu untuk balut dan simpan sebagai collectors' item.

Satu lagi untuk pinjamkan orang.

Anonymous said...

buku kuning aku pulak ada orang pinjam. aku tau siapa yang pinjam.

orang itu tak mau kasik balik. hampeh betul.

Pnut said...

p/s ni pesanan roomate akak "dimanakah gangguan tekstual saya"

ahaks....ngeh,ngeh..ngeh..ngeh...

Anonymous said...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
caf chairs Lazyboy home theater chairs seat chair cushions

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers