Chevron feature wall.

  • 3
Ini adalah projek gila pertama bersama suami. Chevron wall. Ini bukan wallpaper. Ini adalah projek cat mural kami. Hihihihi.





Aku akan ceritakan bagaimana kegilaan ini bermula. Dah macam mana kami hasilkan dinding yang shabby chic ni.

Cun kan?

Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Anonymous said...

Hi,


How are you? I hope this email finds you well. This is Izz from Zalora Malaysia. If you have not yet heard of us, we are the fastest growing online retailer in Southeast Asia.

I came across your blog and enjoyed reading your interesting entries on amazing stories and personal insights! I find it really great that you are sharing your experiences with your readers.

Zalora is looking to work with talented bloggers, and I was wondering if you would be keen on a one-time blog collaboration with us. Do let me know if you are interested so that I can fill you in with the details. Hope to hear from you soon!

Regards.

*Disclaimer – Details of collaboration with Zalora are strictly confidential and should NOT, under any circumstances, be shared with other parties.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Wak Lat said...

cun gilet

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers