Avatar dah tukar!! Yay!!

  • 3
Avatar aku dah tukar dah. Semalam Amyz tegur kenapa avatar muka mamat mana tah. Aku pun berusahalah untuk menukar avatar tu jadi muka aku.

Tau dak berapa kali aku google bende macam mana nak buat screen capture dalam mac ni. Nak keluarkan notepad pun aku terkial-kial. Aku rasa sekarang ni dah ok sket skill aku menggunakan mac ni. Harap kerajinan ini berterusan.

Misi aku adalah untuk teruskan content dalam blog ni. Aku rasa its nice reading what i was before and what i am now. :)

p/s: Suami saya baru balik daripada meeting, dan tegur kenapa ada gambar lelaki dalam avatar blog ni? Nasib baik dah tukar. Tak payah nak explain panjang lebar. :P Baca juga dia blog ni. Huhhuhuhu

3 comments:

Ahsuez said...

Tu la. Ni baru lah wajah yang hamba kenal!

Amyz! said...

Hahahaha. Nasib baik dah tukar masa encik suami balik. Puas nak explain. Hahahahaha.

Keep it up bebehhh!

Aku tengah nak kumpul semangat nak menulis blog balik juga ni. Dah 2 bulan terbiar.

T___T

cik puan daun said...

Amyz, aku tulis apa jer nanti. Nak hidupkan semula blog ni..

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers