Tentang Iqbal

  • 2
Its hard to attend to a toddler and a baby at the same time. Kadang-kadang aku termarah-marah pada iqbal kerana demanding masa aku tengah attend Nazim. Kesian pula aku tengok. Tapi aku akan panggil Iqbal and peluk-peluk dia bila Nazim dah tido.

Aku akan puji-puji Iqbal tak tentu pasal. Mungkin Iqbal pelik dengan aku, nape la mama tetiba nak kiss-kiss and hugs-hugs dia.

Yang paling obvious adalah bila Iqbal bangun daripada tidur. Dia akan nak mama dia. Yang ni aku kena ready. Dia bukan kira Nazim tengah breastfeed ke apa ke. Yang penting nak mama. Aku akan minta dia baring dekat2 dengan aku. Dan at least pegang badan aku la. Bukan tak sayang. Cuma adik Nazim tgh nenen. Abang Iqbal pun mama sayang juga.

Mama kata, bukan je layan juga si Iqbal. Kena layan si Iqbal. Karang dia nak jadi anak orang lain plak. Baru sentap. :P

2 comments:

zeese5 said...

Jgn lupa, nuar pun nak kena layan ...

RashAtie said...

good luck!!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers