Project: Leopard print pillowcase

  • 0

Never in a million years aku pakai baju corak harimau bintang. Ehheehe. Tapi bila nampak Japanese Cotton corak ni jual kat Kamdar, rasa macam nak cuba la pula. Sarung bantal aje kan?


Haritu ada beli corak askar. Tapi masa pergi Kamdar, tak jumpa corak askar. Kalau tau susah nak jumpa. Beli corak askar tu lebih sket.


Since bukannya terer nak freestyle pattern. Kena buat manually. Design yang ni ada bahagian tepi. Kalau jenis malas. Buat yang ala-ala sarung bantal asrama aje. Kertas pun recycle bil tmnet. :)


Suka tengok hasilnya. Macam mahal aje. Sedangkan kain beli kat Kamdar aje pun. Lagipun bantal ni adalah customized oleh nenek Iqbal. Bukannya boleh beli sarung siap. Nak tak nak kena la guna skill jahit lurus tu untuk buat ganti.


Harap Iqbal suka. Muahhss!!


p/s: susah gila nak menggunting kain kat atas lantai bila perut dah besar ni. Ehehhe.




No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers