Belasungkawa: Shamrin Fotograf

  • 4
Sengaja dengar Hot.fm hari ni. Selalu tu dengar karutan di fly.fm aje. Buat tribute untuk Shamrin Fotograf.


Gambar: iphone snapshot daripada http://akuyangkecik.blogspot.com

Damn aku dulu adore sangat dia ni. Imej yang melekat kat kepala otak aku sekarang adalah, masa dia nyanyi lagu Kepintu Kasihmu (kot). Shamrin pakai baju simple aje. Tshirt putih ada gambar pin dan jeans. Hensem gilak.

Aku memang selalu ada 'thing' for vokalis. Tak kira la nasyid ke kumpulan rock. Ahahaha

Lagu-lagu yang di pasang adalah, Di Alam Fana Cinta, Ke Pintu Kasihmu dan Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal. Banyak juga hits fotograf ni.

Al-fatihah buat Shamrin yang meninggal akibat serangan jantung semasa bermain bolasepak pada umurnya 43 tahun. Mengingatkan aku yang bila-bila masa aje ajal tu tiba. Innalillahi wa inna ilaihi raji'uun.

4 comments:

Amyz! said...

pada masa tu aku rasa arwah Shamrin ni la penyanyi yg paling hensem waktu tu.

aku pun terkejut dgn berita ni.

al-fatihah.

Feeyona said...

sore dia kan macam serak2 basah gitu kan?

tapi yg paling hensem masa tu bukan yang sorang lagi tu ke? yg kena tangkap dadah tu?

achik said...

salam

terkejut gak masa dgr kat radio tadi.. minat sgt ngan fotograf dulu..

Al-fatihah..

armouris said...

alfatihah! info tentang kematian ketika bermain bola sepak di SIHAT SELALU - Kecederaan di Padang Bola Sepak

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers