Man to man time

  • 3



Iqbal sangat clingy dengan aku. Sangat sangat amat sangat. Semuanya nak mama... mama... mama...

Celik mata nak mama.. tak boleh mama naik atas.. mama takder dalam setengah jam dan pegi mencari keliling rumah. Im flattered tapi kalau macam gini, patah la pinggang gua.

Kecuali bila balik ke Sijangkang, ramai makcik-pakcik dia. Pandang gua pun tak nak. Ahahahahaharemm..

Sebab Iqbal dah Nuar jarang ada masa bersama. Dah dua hari aku bagi Iqbal dan Nuar 'man to man' time of their own.

Dalam erti kata lain, Nuar hantar Iqbal pergi nurseri. Dan aku bersenang-senang sarapan dirumah. :)

3 comments:

My MiRa said...

biasa la budak2 kak..

keyno said...

hahaha...lawak arr dialog iqbal.

fareesha79 said...

syura, aku rasa anak lelaki mmg manja dgn mak, anak perempuan manja dgn ayah. anak aku selalu nak dgn papa dia. kdg2 cium aku pun tak nak. papa juga.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers