Pindah : Dah selamat.. kemas aje belum selamat

  • 2
Bersiaran daripada tmpoint puchong. Daripada pukul 9.30 tadi hingga sekarang, giliran belum tiba lagi. Nombor sekarang 2035 dan nombor ditangan 2042. Tapi bagus juga. Tak dapat bersiaran dari rumah sebab takde internet. Ini adalah urusan untuk

Mulai esok, kena la pergi ke site or office. Dah la bulan puasa. Rasa awkward pula bila lepak di McDonalds Seri Kembangan kan?

Rumah masih lagi dalam proses mengemas. Bilik tidur dah settle. Bilik tetamu dah settle. Ruang tamu dah separuh. Dapur dah separuh but I love the utility room tu. Seperti yang aku gambarkan. Untuk rumah sewa lah. Ahahaha. Kalau rumah sendiri mesti lah lagi bagus kan Sayang kan? :P

Ok, lapar. Tak sarapan lagi dari pagi. Dan Iqbal pula meragam rasa nak cubit-cubit. Apa tah kaitannya. Saje nak sebut tentang Iqbal.

2 comments:

Pnut said...

boleh open house kat rumah baru lagi la kan??? eheheeh

Amyz! said...

setuju. setuju.

ihiks!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers