Demand yang bukan-bukan lagi..

  • 3
Sabtu tu, aku bagitahu Nuar, " Sayang, today is mothers day, and I dont want to do anything. You do it yourself, yeah?".

Nuar kata, bukan esok ke hari Ibu? Aku gila-gila insist yang sabtu tu hari ibu sebab berlambak-lambak status wishing mothers day di Facebook. Betapa ignorant-nya aku. Ehehehe. Yes, it ended up aku demam secara tiba-tiba and my wish is granted. Nuar buat semua sendiri. Sebab aku terbaring kat ruang tamu sambil berkelubung. Padan muka!

Weekend hari ibu itu aku terus demam. Bukan jadi hari ibu untuk aku, tapi ala-ala hari mak tiri gamaknya. Aku terbaring aje kat ruang tamu. Layan Iqbal lebih kurang. Dan Nuar keep on telling Iqbal " Iqbal jangan kacau mama, Mama sakit tuu" bila Iqbal demand lebih-lebih attention daripada aku.

Selamat Hari Ibu, Mommies.. ;)

3 comments:

Haslina Hashim said...

Kesiannyerr!!! Semoga awak dan Ika cepat sembuh. Kenapa daun selalu demam? harituupun demam juga? Awak O.k keee?

Amyz! said...

Huuu.. hrp cepat baik~ kesian mama iqbal ni. iqbal nak besar, mama pulak yg demam. :-)

up on my forehead said...

kak, syura penyebar kuman kalau dak saya okay jer, hahahahahaa.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers