Ahli grup nasyid adalah cool dowwhhh!!

  • 9
Elo elo elo.. Sapa yang cool sangat tuh? Kawan aku upload gambar ni kat facebook dan aku sangat terimbas ok!! Ahahaha.

Masa ni kitorang form 5 dan kitorang wakil sekolah Nasyid (ehem ehem) sekolah masa tu. Juara Zon 2 dan gambar ni kalau tak silap masa di SAMTAR untuk final. Zon 2 yang masa tu almost semua kategori wanita di monopoli oleh SAMTH, Kg Jawa, almost menang semua juga tau.

Malangnya, kitorang dapat no.2 sahaja. Macam mana nak lawan group nasyid lelaki?? Dem sungguh grup nasyid SAMT Kuala Kubu Baru ( nasib baik ko nyer solo hensem suara sedap!!). Aku tetap hormati grup nasyid lelaki sebab masa tu kalau muka tongkang pecah pun, tapi kalau jadi solo, sure jadi pujaan ramai lah. Ada juga yang minat mamat percaussionist, yang terer gila ketuk kompang dan tabla.

Masa ni, aku bertuah sebab ada abang yang terer cipta lagu dan terer main percaussion dan juga pembekal lagu-lagu nasyid yang cool dan terkini. Abang aku ex-bumi wakafan dan ex-nasyid UTM. Kumpulan nasyid perempuan tak semestinya nyanyi macam El-Suraya aje tau!

Wahh.. coolnya gaya pistol tu. Lagi-lagi dengan jam John Master ayah gua. Gambar ni mengingatkan aku yang aku juga dalam kategori suara *uhuk* sedap *uhuk*.. ahahahahaha.

Thanks No0razlindah Abu N0h sebab upload gambar ni dalam facebook dan buatkan aku menulis entri yang panjang lebar ini. Karang banyak sangat informasi yang aku dedahkan. Ahahaha.

Dalam kereta nanti sure nyanyi semula lagu Manis dan Kala tiba Sinar Mentari Pagi (demam gua lupa tajuk lagu nih).

p/s: Sila teka mana satu aku, Si Fadzli boleh salah teka? ampeh sungguh. Dia kata aku sweet. Wooowwwieeeee.... :P. Nuar belum tengok lagi nieh. Kalau tengok sure nyesal tak masuk sekolah agama JAIS dan jatuh cinta dengan aku awal-awal lagi. Ahahahaha.

9 comments:

up on my forehead said...

aku ini mengomen kerana disuruh dan sebab aku ini duduk menumpang, haruslah buat apa yang disuruh ya?

saya teka, cik syura adalah yang berada di belah kiri pada pandangan saya, depan budak berkaca mata dengan tangan kanan bentuk pistol. saya harap, saya tidak salah.

bab suara sedap tuh, well cik asyura memang suara sedap sebab tuh pandai buat creme caramel dan kek marble! betul! suara yang sedap tuh contributing factors pada skill2 yang best (ayat2 ampu seperti biasa :P)

sekian,

yang menjalankan tugas.

Kay said...

sy jga meneka org yg sama... sbb ckp pakai jam john master...

ayobkelubi said...

gua tgk kening dah leh cam mana satu lu. keh keh keh

Amyz! said...

minah yg duduk tayang jam dan buat aksi pistol. hahaha. lu punya senyum dari dulu sama je.

hahahaha. wa nak gelak golek2 jap. muka innocent gile okee! hahahaah.

fareesha79 said...

syura, lagu manis memang best... aku siap ada kaset tu, tapi entah ke mana...sesuai dgn org2 yg nyanyi...manis2...kekekeekekk

"manis bicara, indah tutur kata, manis kalimah, pengikat ukhwah, hati yang manis, bercahaya..."

tunbegia said...

sungguh sweet kanns,

salamm,

Shukri said...

aku tau abang ko pun ramai peminat masa kat UTM..walaupun dia hanya main percussion..muekekeke..secret admirer ada jugak kot..muekeke..

cik easy said...

sunyinya tika ini, resah kala sendiri, berputik rindu di hati, hanyalah untukMU, anggun harum kasihMu salju mendingin di jiwa keheningan melanda ku terasa cinta...

noniebasri said...

ya Allah ....memory tul ni...dah la xde gmbr ni...miss this momment..huhu

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers