Pandai menjaga hati

  • 5
Iqbal ni macam tahu-tahu je luahan pankreas i kat sini yang cakap penat tahap dewata. Tau-tau semalam, lepas aje amik dari nurseri. Dia lepak-lepak dan tidur dengan lamanya. Tak sempat makan malam pun.

Aku dan Nuar pandang sesama sendiri. Mati kutu. Makan sudah, mandi pun sudah. So, sebulum pukul 10.30 kitorang dah ZZZZZzzzzzZZZZzzzz.

Iqbal pukul 1 lebih baru hok hek nak nenen. Yeahh!!

p/s: apa ni.. nape gua mimpi laki gua kawin satu lagi? tu yang tak best tu.. ahahahah. Nasib bangun-bangun pagi gua tak hentak laki gua. Tak pasal-pasal aje. :P

5 comments:

Syida Tahreb said...

fuh, fuh!
mintak2 dijauhkan...
mimpi jek tuh. sape suh tido x basuh kaki...

Nida Shaari said...

Iqbal memang..

hik hik hik.. weh orang kata kalau mimpi gitu makna sebaliknya..

zonaku said...

excited sgt iqbal lelap awal... tido sampai x bsh kaki tu....

Amyz! said...

mimpi tu mainan tidur. :-)

isk iqbal ni. adorable la. teringat gigi dua batang kat bawah tu bila senyum kat aku hari tu. hikhikhik.

cik puan daun said...

syidah: basuh kaki lahhhh.. tah nape la mimpi bukan2..

nida: mmg harapnya gitu lah.. kalau dak mmg gua dah pelangkong...

zonaku: tak sedar terlelap sama.. ahaha

amyz: ada gambar Iqbal bergaya dengan spek ko.. ahahaha..

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers