Kalaulah duitnya sebesar dompetnya

  • 3
Nuar tahu obsesi aku terhadap barang-barang berwarna merah. Tidaklah sehebat redmummy. Tapi Kalau ada benda kecik-kecik tu, mesti aku akan pilih warna merah dulu.

Jadi keputusan Nuar membelikan aku purse baru berwarna merah ini sangat bertepatan. Matching dengan cover Iphone aku juga.

"Awak, kite dah transfer dah bararang ke purse baru tu. Tapi kan, its nice that it is leather, tapi leather dia tu kan akan stain kalau kena minyak" Sambil buat muka comel.

"Kalau awak nak pergi makan, bawak dompet kecik untuk letak duit aje. Tak payah bawak dompet ni" balas Nuar selamba dengan muka boring 'aku takkan belikan dompet baru daripada leather yang kalis minyak dowhhh'.

"Alaaaaaa..."

Kalau gitu, macam mana gua nak nikmati keindahan purse ni? (show off?)


Gua suka tempat syiling dia yang best berzip kat belakang tu. Convinient sangat-sangat!!!

3 comments:

Ili Khalil said...

cantik :D

zonaku said...

cantikkk..... tp aku x suka y ada tempat coins... bahaya sbb aku sgt2 suka syiling!

Amyz! said...

cun sgt!!!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers