30 tu cuma nombor

  • 8
Sambutan Hari Lahir ke-30 disambut dengan sangat-sangat sederhana. Lunch bersama Fadzli. Dapat sepotong kek hari lahir. Thanks beb. Fadzli bukannya baca blog aku. But tak apa lah.

Ok, ianya sederhana tapi meriah tau. Tahun ni ada hadiah hari lahir daripada Suami. Iphone 3GS 32GB. So secara rasminya aku menjadi Iphone clan. Masih lagi belajar nak guna. Lagi-lagi the touch screen. Menaip sms adalah sangat payah. It will takes some times. But I will manage.

Makan Malam Hari Lahir bersama Suami adalah yang paling indah. Akhirnya aku dan suami dapat makan bersama-sama. Selama ni jika outing dengan Iqbal, sure aku makan dulu, kemudian Suami take turn untuk makan selepas aku usai. Ini tidak. Iqbal tidur sepanjang-panjang waktu makan. Alhamdulillah. Agaknya itu hadiah daripada Iqbal untuk Mama.

Gambar dibawah diambil daripada phone. Memang terbaik. Alhamdulillah syukur sangat atas kurniaan rezeki.

Owh! Aku makan di Breeks IOI Mall. Love the food and the service.



Its a lovely birthday. Thanks for all the wishes in whatever medium, calls, smses blog or facebook. Siap ada orang keji i, sebab berderet wish birthday di facebook. :P

8 comments:

Amyz! said...

yeap. 30 hanya nombor. :-) takpe. u nampak muda. auww.. hihi.

zonaku said...

happy bday!
nk keji apanya pulak.. patutnya meramaikan wish la... doakan y terbaik buatmu

keyno said...

happy birthday!!!!
eqbal chomel sangatttttttttt

Pnut said...

ehh sapa yang keji u tu?? tampor dia sat...
ahahhahaha

tasekM said...

hepi befday daun.

:)

Angah said...

Selamat Ulangtahun kelahiran Daun..

Semoga panjang umur dan murah rezeki.

Sok2 balik Kuantan singgah rumah aku ya..aku pindah sana minggu depan.

RieNa said...

daun! aku nk jd kwn kamu dlm facebook jgk.

add aku nanti ya! riena yusuf

anyway,happy belated bday, moga bahagia sentiasa.amin.

Adliff said...

Salam,

puan daun.selamat hari lahir. doa dan harapan agar hidup puan sentiasa dipenuhi keindahan.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers