Sunday Lunch

  • 0



Inspirasi daripada status facebook Elin semalam. Aku terfikir apa nak buat dengan rosemary daripada herb garden aku. Fresh rosemary with garlic and honey grilled chicken dan buttered rice. Also whipped a simple cucumber and tomato salad. Kenapa tetiba tulis omputih plak ni?

Iqbal pun sibuk mengecek makanan aku. Since its a very lightly salted meal, aku pun suap la kat Iqbal. Cubit-cubit nasi dan cubit-cubit isi ayam aje pun. Seronok member.

Owh! Grill guna microwave aku yang ada function grill. Memang seronok la. Kalau ada oven yang hebat apetah lagi kan? Takpa takpa.. syukur dengan apa yang ada.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers