Baby leg pelangi Iqbal

  • 8
Dalam perjalanan ke Simp*ang Re*nggam untuk memetik bunga di taman awal-awal pagi lagi. Iqbal pun tak mandi. Cuma lap-lap aje. Iqbal pakai sweater merah dan baby leg warna pelangi yang aku sangat suka. Inilah hasilnya gua overdressed-kan Iqbal.

Kalau baby girl tu boleh lah ber skirt dan penyepit rambut dan bermacam-macam aksesori lain. Baby boy, ini ajelah yang aku boleh buat. Kalau tak jadi macam gini. Ini semua kerja pakcik makcik Iqbal la nih. (Jahat sungguh mereka itu)


Untuk sesiapa yang berkenan. Baby leg tu sangat cute. Sekarang tengah offer promosi raya RM10. Masa aku beli harga dia RM14. Beli dari sini.

8 comments:

fusarium solani said...

Salam Aidilfitri buat Puan Daun sekeluarga. Comelnya Iqbal bersarung pelangi.

Amyz! said...

takpe. baby boy pun boleh bergaya dengan hebat walaupun tak banyak aksesori. gayakan dengan topi dan kasut yang pelbagai. ewah. macam kaunselor fesyen pulak. hahaha.

fynn jamal said...

allahuakbar comelnya ya allahhhhhh!!!

keyno said...

Que-B-All...comel giler..

Pnut said...

alaaa ta puas nengok pic dia pakai legging...

eh legging tu sekali seluar ke atau macam sarung lengan, sbb dah tgk link awak kasi, katanya sesuai gak dibuat sarung lengan, confuse jap... sebab akak ada belikan untuk alesya, dia sekali seluar...

tp harganya murah le... tak pernah jumpa semurah ittew..paling murah RM15, ni harga sangat murah, boleh beli lagi nih...

Gerb said...

Iqbal dah penuh satu car seat. Hip sungguh

ay_yusof said...

tomeyy nye Iqballl~~~~
nak geget je tengok dia

Yana Ismail said...

comelllll nya iqbal..huhuhu tetap comel dibuat gitu oleh pakcik makciknya..ahaks ;)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers