Kedal Chomel Giveaway!!!

  • 5

Handmade by Anasfadilah


Kedai Chomel sedang mengadakan Giveaway dengan cara yang amat mudah, untuk keterangan lanjut. Sila klik pada banner diatas.

Nursing Iqbal semasa di luar memang sangat mudah. Aku boleh dengan konfidennya breastfeed, dan sengih sahaja dengan orang yang kadang-kadang memandang dua kali apa yang aku sedang lakukan.

Dengan nursing cover yang aku beli daripada Goldmedalribbon2, aku rasa ia adalah gajet yang paling tinggi utilization yang pernah aku beli selain daripada breastpump PISA aku.



Lokasi: Nandos , Alam@nda

5 comments:

Bonda QWP said...

wah, iqbal main nyorok2 arr..

whx3691 said...

Kan selalu a tempat menyusukan anak mcam kat komplex komplex.

zeese5 said...

Wahh.. ada iklan kat sini :p

Yana Ismail said...

huhu wah!cerianya akak...good;)huhu

cik puan daun said...

faizah: dia kalau jalan-jalan mmg sangat suka main sorok2.. eheheh

KZ: mmg ada.. tapi kalau tempatnya jauh sebatu dan anak ko dah nangis-nangis.. buat aje la dimana yang sempat.. lagi-lagi masa makan.. masa kita makan.. masa tu la dia pun nak makan gaks.. ehehe

farah: ehehe

liyana: hidup mesti ceria.. :P awak pun ceria gaks kan?

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers