6.6 kg bundle of joy! Yay!

  • 3
Iqbal Wafiq pergi injection 3 bulan semalam. Berat dia sudah 6.6kg. Wow! memang sukar untuk didukung. Embam-embam aje si Iqbal Wafiq ni.

Ramai yang ingat si Iqbal Wafiq ni girl. Aku syak bulu mata dia yang macam bulu mata unta itu. Abah dia kata, kalau sesat kat padang pasir, pengelihatan Iqbal boleh survive. Banyak la loyar buruk abah dia.

Seminggu dengan atok, nenek dan makcik-makcik dia, sure la lemak sket. Ahaks. Harap Iqbal Wafiq behave la dengan Su kat nurseri tu. Iqbal sayang, kat nurseri tak boleh manja-manja macam kat Si*jang*kang. Anak mama behave yach?

Dan, yang sangat bagus. Kitorang balik ke Pun*cak Ja*lil malam tadi, semua barang bawak pulang semula kecuali susu stok Iqbal. Ya ampun. Nasib gua keep cool walaupun Nuar gabra. "Stok kat rumah cukup. Tak apa" dengan yakin sekali. Lain kali sure tak tinggal. :D

Iqbal sekarang ni dah minum 4oz sekali feeding. Untuk bekalan nurseri, kena provide atleast 20oz.

3 comments:

Unknown said...

Sungguh comey Iqbal dlm pic bawah tu. Sungguh bersinar2 mata dia..Rasa cam nak mintak pinjam mata leh?

fareesha79 said...

syura, takpelah tertinggal. nanti bila balik ke sana, ada stik dah. aku pun dulu, stok ada kat rumah mak sikit, rumah sendiri pun ada. asalkan jgn bagi rosak sudah

siLLy miZzY said...

iqbal 2 bkn sukar didukung..
pnt didukung adela..
hehehe~
sorry4 nega2....

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers