Tagged: 6th of the 6th

  • 0
Aku kena tagged dengan Dila. Macam la tak tau aku ni sibuk dengan anak aku. Lepas habis sesi nangis-nangis bila tak dapat nak calm-kan anak aku yang nangis. Sesi risau adakah aku capable untuk jaga Iqbal dimasa hadapan. Bila anak aku tidur, aku rasa calm sket. Dan buat tagged ni? Sepatutnya aku catch up tidur aku tau. Sebab macam mana nak jadi seksi bila ada gelung hitam bawah mata?

Instruction:Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged!



Masa pergi training kat Singapore Januari 2008. Seminggu aku duduk Sg. sorang-sorang. Boring gila kat hotel. Tapi seronok sangat sebab aku ni sebenarnya adventurous juga. Habis sumer MRT and bas aku naik. Dan ini adalah trip aku ke Underwater World Singapore di Sentosa Island dengan Kak Zee. Bila iklan uniknya Singapura, aku boleh tepuk-tepuk tangan sama.

Bagi seorang yang tak minat pon slot Animal Planet. Memang amusing bila aku bagitahu yang aku masuk Underwater World. Apa punya posing lah. Memang tak boleh blah. Pertama kali di publish dimana-mana. Kerana aku simpan aje dalam folder ni. Sampai aku sendiri lupa ada gambar ni. Thanks Dila.!!


Gua malas nak tag sapa-sapa. :)

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers