Perempuan Simpanan I

  • 18

Aku dalam perjalanan pulang dari kerja. Tiba-tiba V3 aku berdering. Selepas melihat sekilas caller ID yang tertera. Aku angkat.


Ijat: Hellow.. ko tengah buat apa?
Daun: Aku tengah drive ni. Wassap?
Ijat: Aku nak Perempuan Simpanan. Ko nak aku bayar sekarang ke? atau Cash on delivery?
Daun: Nanti dulu la. Launch April karang. Jadi aku book-kan ko dulu satu.
Ijat: Okay!
Daun: Thanks aaa


Bila perbualan diatas berakhir. Aku tersenyum sendiri. Kalau ada orang yang tak tau hujung pangkal, sure aku sudah dipandang serong oleh masyarakat. Dorang ingat aku ni mak ayam. Jual 'Perempuan Simpanan'.


Hahaha.


p/s: Kepada sesiapa yang belum booking. Sila lakukan segera. Cetakan terhad dan booking macam goreng pisang panas. :)

18 comments:

Hannah Sullivan said...

hehehe..macam best jer nih...

:)

mugiwara said...

kak~
sy pong nk satu pompuan simpanan tuh...
saya seriyes nih!

Ili Khalil said...

Hahahahahah tu la. Ingatkan nama Taman Wanita. Tup tup tukar.

Takpa cik puan, mak ayam yang hip dan seksi.

kebukai said...

Aku tak mo booking! Hahaha..!!

Pekerja Kontrak said...

kak dengan ini saya mengistiharkan saya nak satu juga 'perempuan simpanan'.... boleh????

*taip sambil muka seriyes*

Gerb said...

Cik daun,
tempah 1. C.o.d di Puncak Jalil?
:)

Nida Shaari said...

babe, gua punya tempahan dah cecah siling.

Next, gua pass kat lu lah ek

Harap lu ada banyak stok perempuan simpanan.

ha ha ha.. kita bisnes halal punya ni

Nate said...

wah dah bersalin! Congrats!

Sue said...

Tahniah! dah jadi ibu :)
- sue & mat jan

Ili Khalil said...

Dah ada anak sendiri wahh... Tahniah!!

Anonymous said...

TAhniah.

ay_yusof said...

dh bersalin dh? waa!!! tahniah! kita pn nak perempuan simpanan satu!

Shukri said...

tahniah sbb dpt baby boy!

en_me said...

baper hibu hinggit tewww..

dila raden said...

dah beranak ke weh? congrats!
aku buka ni nak komen 'handphone kita sama'

ha ha

hzrh said...

err..PerempuanSimpanan ade lagi tak kak??
nk!

ngeee~~


harap2 la ade lagi...


T___T


smoga dgn kelahiran baby tu rezeki anda bertambah2!
C:

bakrihafizhisham said...

gilllerr ahh!
:D
congrats on both the future baby and the book
:))

Voice said...

Nak book Perempuan Simpanan 1. Trimas :D

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers