Diari Bakal Ibu: Apa yang ku idamkan

  • 6
Ramai juga bertanya, ada mengidam apa-apa tak?

Aku pon tak tau nak jawab apa. Pasal makanan, takder mengidam yang amat sangat kot.

Ada satu kisah yang diceritakan oleh seorang kawan, isterinya teringin kiwi kasut?? Ya. Untuk di makan. Adoi la.

Alhamdulillah. Setakat ni, aku masih tak teringin makan benda-benda yang bukan makanan. (Yet?!)

Owh! bila aku fikir elok-elok. Minggu lepas, aku mengarut-ngarut nak gitar. Malas En. Suami nak layan. Aku berkata kepada En. Suami dengan mata seperti Puss in Boots,

"Awak... biarkan aje kite ni. Lepas dapat gitar, diam la kite. Biar aje..."

Iya, aku masih nak gitar (gitar tong ya kodee..). Bukan untuk di makan. Sapa yang gila nak makan gitar?

Huh?

6 comments:

KodeeXII said...

salam

gitar.. hmmmm.. ko nak gitar tong ker? gitar kapak ker? gitar V ker? gitar apa? gitar menan untuk budak budak tuh leh ker?

hahahahahah

Amyz! said...

Ok. Gitar oke lagi. Nasib baik ko tak mintak drum ke. Haha.

Nida Shaari said...

bestnya gitaaaarrrrrr

Anonymous said...

kat rumah aku ada.

pegi ambik.

lepas deliver.

hantar balik.

fullstop.

spyz said...

gitar aku dah setahun lebih beli, tapi masih tak reti2 main..

takpelah.. aku beli pun sebenarnya sbb 'memenuhi impian sejak kecik' aje.. he he.

dila raden said...

cik daun,
blog meludah langit saya terpaksa dipadam
masalah teknikal terlampau

ni blog baru
http://profanitikarut.blogspot.com

thanx for reading!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers