Diari Bakal Ibu: Dari katil YU_EM_EM_SI

  • 14
Tingkat 10U, Katil 49.

Aku sepatutnya admitted daripada dulu lagi. Itu bebel Kak Nita.

Masuk wad. Dan berbotol-botol IV drip masuk dari tangan kiri. Naik kebas tangan aku.

Seteruk mana pun tala bunyinya. Aku patut gembira sebab sekarang aku dah boleh makan. Tanpa mengeluarkan semula apa yang aku makan.

Tenaga dah ada dan boleh minum air. Sebab aku perlukan 'ketone' (aku panggil kitten.. ahaha) yang negatif.

Dijangka leh keluar esok. InsyaAllah. Doakan yach?

14 comments:

Amyz! said...

Baik-baik yach! :-)

Sorry beb. Take care tau.

Tok Rimau said...

Ketagihan daun ketom memang bahaya.

ha ha ha.

Aku kalau masuk spital, jgn bawak buah, bawakan aku Internet.

Pnut said...

take care occay..selamat makan minum tanpa muntah..sian dia..

sekebal dan sekental mana pun seorang perempuan, time mabuk dia kalah jua..hahahaha gua untung beb, laki mabuk time mengandung, jadi segarang mana pun seorang lelaki bila dia mabuk bila bini mengandung makan asam jugak beb..kalakau...

zonaku said...

take care.. sian sampai msk wad.. x pa.. bak kata nenek.. itu jua stu ibadah

Akhi Mizi @ Akhi Masrawi said...

semoga segalanya selamat cik puan daun. doa banyak2. jangan lupa ayat La ilaha illa anta subhanaka inni kuntu minaz zholimin fastajabna lahu wanajjainahu...hingga akhir. tentu dah hafal kan.

Mister Ry said...

beb,

get well soon...

:)

fareesha79 said...

eh syura... sampai masuk wad ko... time aku bersalin hari tu, sebelah aku pun ada kes mcm ko... baca doa nabi nuh banyak2... semoga sihat sentiasa selepas ini... ameen

Unknown said...

laaaaa ciannya.. take care okeh!!!

Bond@ While@ said...

lar cik puan daun...sampai masuk spital. jaga diri bebaik ye. pasni ok lah tu.. :)

spyz said...

"doktor, kenapa pempuan mengandung kena jadi camni.." shila.

"hanya tuhan yg maha mengetahui.." doktor.

aku gelak.
sikit aje..

:-)

Unknown said...

Syura...
Apa yg syura lalui ni sma mcm apa yg akak lalui 14 thn dulu...keje bersedih je sebab apa yg dimakan sume keluar balik...sayu je hati...

apa yg akak nak pesan, bersabar...ni pun satu jihad juga...insya'Allah di bulan berkat ini Allah beri byk hikmahNya...

akak merasai mu dik...terkenang tika itu juga masih boleh akak menitiskan airmata...

sabar ye and jaga diri tau... akak doa Allah mudahkan perjalanan syura sebagai seorang bakal ibu...

muahhhs..

Amiene Rev said...

hospital sekarang ada wireless, ya. mbak?

zonaku said...

x keluar lg ker???

fusarium solani said...

Salam,
Puan Daun,

Semoga segera sihat yeah!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers