Dilema seorang bakal pengantin: Krisis baju

  • 4
Bila semua sudah di rancang dengan baik. Dan tiba-tiba tak menjadi seperti yang di rancang.

Poket dah nipis. Masa dah suntuk. Kurang dari dua minggu ke hari pernikahan.




Baju nikah aku tak lawa!!!




Walau macam mana aku psych diri aku untuk terima baju itu seadanya.
Walau macam mana orang lain kata "Itu semua diminda kau sahaja"
Walau orang tua aku kata "Ok la tu.. tak cantik apa nye?"

Baju nikah yang tak cantik. Tetap baju nikah yang tak cantik.

Sekarang aku dalam mode +damage_ctrl

4 comments:

tasekM said...

sis, jangan fikir sgt... majlis akad nikah tu pun tak berapa jam... lepas tu tukor la baju lain...

pengantin mmg banyak dilema... mmg begitu...

kadang2 org bukan nk tengok sgt kita nk pakai apa... tp kita ni jer yg berfikiran mcm2...
biasa gitu...

relaxkan fikiran... jgn sampai hilang seri pengantin.. :)

cik puan daun said...

sis.. tq.. ni dah mengganggu jiwa tahap kronik.. so dah buat damage ctrl kat atas tu..

still sis.. ni tak lawa tahap tak leh di terima akal fikiran seorang pengantin.. ehehehe..

nak abadikan kenangan dengan baju itu.. sangat la tak sanggup.. photoshop pon tak dapat nak jadikan baju tu lawa.. :P

Amyz! said...

seriouslyyy???

sabar je la beb.. dugaan nak kawen mmg banyak..

hugs. hugs.

cik puan daun said...

amyz: hugs back.. tapi aku dah settlekan di entri atas.. ahahaha

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers