Wedding invitation: Nu_rul As_yu_ra dan An_uar Oth_ma_n : 15 June 2008 - Ban_ting

  • 31
Aku sudah gila. Tak semua kengkawan aku dah jemput. Aku berdoa kawan-kawan aku berfikiran terbuka sanggup menerima jemputan by email. Save the tree!! Sedangkan hakikatnya aku ni sangat hampeh!

Jadi, sesapa yang nak kad secara live. Sila hantar alamat surat menyurat ke : nurulasyura[at]gmail[dot]com. Ini sampai akhir minggu ni aje.

Atau lebih baik, bagi alamat email supaya aku leh hantar invitation by email.

Aku sayang korang.

31 comments:

Nazri said...

Ko jemput kat ruangan komen blog aku pun dah oke.

Kalau ko jemput sms pun oke.

Ko tak jemput pun aku datang gak.

Makan beb! Makan!

tasekM said...

pssttt.... sila tumbangkan lembu sekor lagi... ko takkan dapat jangka berapa ramai yg datang... :P .. online tu....

aku akan datang hr sabtu utk tolong apa yang patut... ok....

korannggg... aku dh dpt kad cik daun... keh keh keh..

verification tu buang aaa daun.. setengah nk juling bijik mata aku ni tau... :P

fareesha79 said...

kad aku mana? pink plantun, GT? aku tiap2 hari tgk letter box, duk ternanti2 bungkusan dr ko

cik puan daun said...

vovin: ehehe.. bagus baguss.. ini la semangat kengkawan yang aku mahukan!!

tasik: its like first come first serve.. kalau makanan habis.. ramai2 makan biskut..

word verification tu.. utk elakkan dapat spam comment.. ekekeke..

huda: aku baru pos isnin lepas.. dalam minggu ni sampai la beb.. ahahaha

Angah said...

aku nak pegi... aku nak pegi... aku anggap entry ko ni jemputan juga..

aku cuma nak pelan ke rumah pengantin saja

fareesha79 said...

thank syura...

Angah said...

sila emailkan itu map ke haslinab@selangor.gov.my

kenapa?

sebab itu ICT telah mengblock email yahoo... bengong sungguh!

Tok Rimau said...

Tok akan guna wedding kau utk gath, jual buku dan jual tee.

Amyz! said...

daun, kadang ko bagi invitation card lawa-lawa pun, orang buang gak lepas settle majlis. susah2 je.

and aku tak pernah simpan kad jemputan kawan-kawan aku. kesian dorang dapat kawan macam aku~

no worries. aku datang je tanpa kad. tak kena rvsp kan??

err.. aku kena jadi bridesmaids nida ke? tak payah la eh??

Voice said...

15 JUNEEEE....eeeee bestnye time tu dah habis present thesis InsyaAllah ;)

cikdaun boleh antar kad virtual ke bayahy@yahoo.com. TQ! :)

up on my forehead said...

tak payah amyz. aku dah jdi bridesmaids nida hahahhaa. awal2 lagi dah chop!

cik puan daun said...

angah: ok done dah email dah

huda: no problem. sampai dah kan? ehehehe

tok: kalau nak ada booth sendiri sewanya RM150 sehari. ahahaha

amyz: aku dan bagi email invi kan utk ko.. ahahaha.. pengapit untuk nida dah di cop oleh ika.. Ika tak nak ada pengapit.. dia cepat rimas.. ahahaha..
ko datang sebagai PR blogger dari belah pengantin.. OK dak?

bayah: aku dah sent dah.. thanks tau kerana sudi nak datang. :)

ika: ahahaha betoi.. ko mempertahankan hak ko.. :P

fareesha79 said...

syura... thanks. yup aku dah dapat. tak sabar nak baca weekend ni

Yana Ismail said...

Selamat pengantin baru...huhu

blackpurple @ jowopinter said...

Trimas menjemput.

Tapi saya malu nak datang.

Lily Abdullah said...

Selamat pengantin baru Daun. Akak ucap kat sini je lah.

Malu nak datang :)

Tok sungguh keji. Majlis kawin orang pun dia nak bisnes :)

Nic said...

Daun, congrats congrats... Ntah2 mak akak pun dapat jemputan (mak akak kawan ngaji ngan nenek daun laa dulu). InsyaAllah akak datangggg...

up on my forehead said...

ya ya. i kena pertahankan. kalau i tak datang, amyz boleh ambil alih. dia on standbylah juga ya?

Amyz! said...

ika : Takpe ika. I dont have any intention nak jadi bridesmaid Daun or Nida nanti. :-) no worries. aku tak rampas hak u. Haha.

Anonymous said...

daun. ko dah nak kawen.

:)

i have faith in you bebeh. ahahahaha!

June said...

Beb, slamat menerjah ke penjara kasih asmara versi halal. Wakakakaka.

Tahniah. Sori gua tak dpt nak hadir.

ruslina said...

kongratulation cik daun,. anyway i tagged you, suppose you have time between the busy wedding planning, :)

sha said...

Daun, selamat pengantin baru... kak nic ada ajak akak gi kondangan tempat daun. InsyaAllah.. kami datang - kak shah

Lily Abdullah said...

Insyallah datang, jika abang kita tak kerja. Alaa..malu-malu kucen gituuuu... :)

Anonymous said...

Selamat ye. PY pula yang berdebar. ;-)

Selamat menempuh alam perkahwinan & Moga cepat-cepat dapat baby.

lukmanw@gmail.com said...

Slmt Pengantin Baru

Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

Amin

Pelawat baru blog ini

Lukmanw
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

saya said...

hai cikdaun dah nak kahwin rupanya. congratulations. so lepas ni kene pggl puandaun la ye. btw, saya nak link ye, TQ. apa2 pun..selamat pengantin baruu..sedapnya nasi minyakkk...

Tok Rimau said...

Daun,
Tok dan Kak Tin dan Mon-Mon mmg dah plan nak datang.

Tup-tup bajet lari. Harga minyak naik.

Apa pun kawan-kawan ada MMS kat Tok suasana majlis kau. Gambar pecal Kue koci.

Kami doakan rumah tangga daun n nuar aman bahagia hingga ke syurga.

Nuar,
Banyak-banyak la bersabar :-)

dugongsenyum said...

Nasik minyak korang SEEDAPPPP...

saharil said...

tahniah cikdaun! semoga bahagia ke anak cucu cicit! amiiiin.

tasekM said...

tahniah utk kamu berdua...

fisrt time aku jumpa nuar... dan aku tau dia baik n tak banyak songeh orgnya...

dan kamu jgn macam2 ya... :P

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers