Dilema seorang bakal pengantin: Lelaki orang

  • 8
Ada respon-respon menarik setelah utusan yang membawa perkhabaran gembira perkahwinan saya.

Owh! An_uar Oth_ma_n ni orang mana? Kenal dari mana?

Dan bila saya jawab sekian sekian sekian

Jawapan mereka adalah, ye la, saya ada kawan An_uar Oth_ma_n juga. Satu department/sekolah dulu.

Yang paling menarik.

Tapi dia dah kawin.
MANALAH TAUUUUUUUU...




Mana lah tau yang dia nak kawin lagi satu

Mana lah tau yang saya nak kawin dengan laki orang




Perasaan berbaur-baur. Yang pasti aku rasa disayangi.

8 comments:

Amyz! said...

ferrrrrr.. Aku tak caya kalo Nuar laki orang... Harhar.

up on my forehead said...

ha ha ha don't worry. kan kitaorang dah scan nuar habis2an, insyaAllah, bukan species macam sekor tuh dulu.

kalau iya, aku siang nuar hidup2.

spyz said...

kih kih kih...

mereka prihatin tu..

tasekM said...

nama dan bin yg sama ada berpuluh ribu ramainya...

mereka itu sekadar ingin kamu berhati2.... namun aku percaya kamu bakal isteri pertama....

aku teringat seorg sahabat lelaki yg telah berkahwin berkata... seorg wanita yg bermadu tidak akan terasa dia dimadu... walaupun si suami punya 2 atau lebih isteri... kamu akan rasa suami kamu hanya miliki kamu seorg....

lama aku memikirkan kata2 itu... mungkin juga benar... entah lah...

cik puan daun said...

amyz: nuar dah terbukti kebujangannyaa.. :P


ika: ahahahaa.. dia pun takut nak kena siang ngan ko..

spyz: tu laa.. aku rasa dorang concern tu.. :D

tasik: kalau pompuan tu tak tau dimadu ok la kotss.. kalau dah tau dimadu dan jenis redha pun ok.. kalau tak rela di madu.. mesti rasa dia tetap berkongsi.. :P

Angah said...

aku pernah dapat invitation. pengantin pompuan akan kawen ngan mazlan mohd noor yang tinggalnya di kuantan

Apa aku buat?

Aku terus dail nombor husband aku dan tanya dia ada kat mana pada tarikh yang tersebut tuh?

Husband aku jawab.. "dengan ayang la.. bukan dah booking tiket ke?"

aku termalu sekejap ahahaha.. nama dan tempattinggal kengkadng misleading kan..

fareesha79 said...

kes2 laki mengaku bujang ramai kwn aku sendiri yg terkena...
harap2 bakal suami ko, mmg teruna...

cik puan daun said...

angah: kena jaga-jaga gaks.. ikut aje instinct tu.. tapi pahtu kena confirmkan lah.. ehehehe.. bagus bagus.. pompuan nyer instinct tu kena ikutkan.. :P

huda: ramai sangat lelaki tidak bujang mengaku bujang.. kita kena lebih hati-hati.. aku pun pernah kena.. jadi iktibar kan?

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)
Powered By Blogger

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!
Lilypie Third Birthday tickers